Erfarenheter av grisen

Mer
6 år 7 månader sedan #976374 av Utomjordingen
Vad jag minns så var jag 17 år gammal och blev misshandlad utav en polis och en vakt för jag ville bara försvara mig att jag inte hade spytt på festen. Var sen i fyllecellen och de borde i vanliga fall kontaktat sociala myndigheterna men de gjorde inte detta. Jag tror att det berodde på att de misshandlade mig. Har skrik inne i mitt huvud sen dess på grund av misshandeln. Käken gick lite ur led också. Jag var dum som aldrig berättade om detta för någon - inte ens för min mamma.

Idag har jag inget emot poliser... vill poängtera detta!
Mer
6 år 7 månader sedan #976394 av Utomjordingen
Annars, jag praktiserade på polishuset nåt år innan, 15 år gammal var jag då.
Mer
6 år 7 månader sedan #976399 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Erfarenheter av grisen
Tycker generellt sett om poliser. De är intelligenta och känslomässigt kompetenta.
Mer
6 år 7 månader sedan #976466 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Erfarenheter av grisen
Varje gång jag har haft att göra med polisen, vilket inte är få gånger, har de alltid varit professionella och har alla gånger uppträtt korrekt och de har aldrig uppträtt inkorrekt jag har bara positivt att säga om polisen.

Eftersom jag flera gånger haft med dem att göra, skulle jag nu vilja krama om första polis jag ser idag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #976512 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Erfarenheter av grisen
Har inte haft någon kontakt med polisen alls.
Mer
6 år 7 månader sedan #976541 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Erfarenheter av grisen
Ett tips Fantasio, när du ser polisen kommande med bil, ge dem en tumme upp, det ser de absolut och du får själv en tumme upp från dem.

Det i förebyggande syfte, då blir de bättre att ha göra med, om det nu skulle vara så att de är skickade att hämta dig, då om du hejar på dem när du mår bra, är de med följdriktighet snällare mot dig, än att du gör tummen ned, då kanske de tar hand om "problemet" när de kör där på gatan, polisen straffar dig stenhårt om du gör tummen ned.

Jag bara undrar vem vill du ha som bankar vett i skallen på dig, Fantasio?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum