Howdy

Mer
17 år 9 månader sedan #43912 av Vargen
Howdy skapades av Vargen
Vill bara skriva av mig lite..jag valde aldrig att få vård för mina åkommor, ändå gör de så mot mig, är ett offer för samhället. utvald att lida i den här världen. om jag någonsin tar mig ur det här helvetet levande så ska jag göra mitt bästa för att bevara frihetens skinande väg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #43913 av
Svar från i ämnet Howdy
Vi är fler som råkar illa ut på det sättet. Vilket inte gör saken bättre alls. Fast ibland är det skönt att veta att man inte är ensam om att bli illa behandlad av andra. Kram till dig Vargen! Hoppas det blir bättre!
Mer
17 år 9 månader sedan #43938 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Howdy
Hej, Vargen!

Det var ganska länge sedan du postade. Sist skulle du in på två månaders rehabilitering. Är du klar med den nu?

Livet känns orättvist och jobbigt ibland. Men jag brukar då motionera mycket och då brukar det kännas bättre. Hoppas att du kommer att känna dig bättre snart.
Mer
17 år 9 månader sedan #44053 av almost distubed
Svar från almost distubed i ämnet Howdy
bra skrivet vargen jag står på din sida
Mer
17 år 9 månader sedan #44073 av Geta
Svar från Geta i ämnet Howdy
Vargen,
Vad glad jag blir när du skriver igen.
Det var ett tag sedan något hördes från dig.
  • Vargen1
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44115 av Vargen1
Svar från Vargen1 i ämnet Howdy
Tack gäst ågeta. Jag är inte utskriven Admin och kom in på tvångsvård innan rehabeliteringen skulle påbörja. har vart inlagd sedan i slutet av februari å det kan jag säga att psykiatrin är inte vård utan förvaring och dess furstar har ett empty head !