ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN SOMMAR!

Mer
17 år 9 månader sedan #45870 av Vargen
Jag är fortfarande i fångenskap men njuter av friheten som öppnat sig för mig de senaste veckorna (åter igen). Jag hoppas på att bli en fri man, och det finns tre sätt att bli fri på!
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #45872 av
Svar från i ämnet ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN SOMMAR!
sommaren e slut ffs.
Mer
17 år 9 månader sedan #45881 av Admin1
Tack, Det har varit varmt och riktigt sommarväder här idag. Fick ta av mig jackan när jag promenerade för det blev för varmt.

Roligt att höra av dig. Jag förstår att du fått permission igen. De måste tycka att du förbättrats när du får det så ofta. Du är nog på bättringsvägen och snart blir du kanske utskriven.
Mer
17 år 8 månader sedan #46403 av Vargen
Tack Admin jag är på permission igen och den har gått riktigt rba hittils å kanske blir jag utskriven snart. Om inte så blir jag fri ändå på mina egna sätt hehe
Mer
17 år 8 månader sedan #46492 av Isa-Alise
Jag hoppas att du snart blir utskriven... fint att du får permissioner.... friheten sitter mycket i känslan... man kan känna sig fri på en avdelning och även inlåst i ensamheten hemma... det bästa är nog att ta vara på de stunder man känner sig själsligen fri... för mig är det när jag ser ut över ett vackert landskap eller lyssnar på skön musik... då infinner sig en härlig frihetskänsla...
Mer
17 år 8 månader sedan #46494 av Isa-Alise
Idag gick jag en långpromenad i skogen och letade efter svamp... det fanns ingen än, men dofterna i skogen var härliga... det doftade av ljung och fuktig jord och tallbarr... mustigt och höstlikt...

Jag önskar er alla en glad och skön höst!!!