Hur får man böcker, internet och laptop på rättspsyk?

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126336 av Carmen Al Kebab
partyjunkie, fick alla som du träffade på rättspsyk ha full tillgång till internet? Om inte, vilka fick inte det?

Tror du man får hämta sina saker hemma med någon anställd från rättspsyk om man råkar vara helt ensam med ingen som kan hjälpa?
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126346 av Utomjordingen
Man brukar ha en kontaktperson på psyket som ska hjälpa en och kontaktpersonen kan säkert hjälpa att ta med saker hemifrån till psyket om man inte har anhöriga som hjälper en.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126349 av partyjunkie

Carmen Al Kebab skrev: partyjunkie, fick alla som du träffade på rättspsyk ha full tillgång till internet? Om inte, vilka fick inte det?

Tror du man får hämta sina saker hemma med någon anställd från rättspsyk om man råkar vara helt ensam med ingen som kan hjälpa?


det fanns inget wifi där jag var.. man fick ha med sig eget internet. jag hade en sticka som man satte i usb uttaget..

dom skulle nog hjälpa till om det var så.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126358 av Utomjordingen
Man kan alltid skriva en lista på vad man bör ta med sig till psyket när man ska packa ner sakerna i väskorna.

Om jag av nån anledning skulle återinsjukna psykiskt så vet jag exakt vad jag vill ha med mig till psyket. Jag skulle ta med mig runt 10 olika slags väskor med innehåll.

Jag brukar ha 5-7 års skov då jag återinsjuknar psykiskt så jag är nu snart inne på 5:e året så frågan är om jag hamnar på psyket igen inom 1-3 år? Det är svårt för mig att veta för jag vet aldrig vad framtiden har att säga om mitt tillstånd. Min erfarenhet har alltid sagt att jag hamnar på psyket fast jag alltid-alltid trott att jag aldrig hamnar på psyket en gång till, haft fel hela tiden.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1126404 av björk
Utomjordingen när jag
låg inlagd 3 månader. lyssnade jag
jämt på 2 the cranberries skivor
wake up and smell the coffe och bury the hatchet
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126574 av Utomjordingen
Ok, björk! När jag var inlagd sist gång så hade jag ingen aning alls om hur länge jag måste vara inne på psyket men det blev 9 ½ vecka. Vad gjorde jag på psyket? Jo, jag drack kaffe och rökte cigaretter i regelbundna tider! Skönare att vara hemma och leva i mina slumpmässiga tider/rutiner... .
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.