LPT lättvindigt?

Mer
4 år 10 månader sedan #1159585 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Senast som jag var inlagd för 14 år sedan fick jag beröm för att jag var ute och gick så mycket. Men jag tror inte att jag hade LPT.
Mer
4 år 10 månader sedan #1159592 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet LPT lättvindigt?
Vart LPTad en gång. Trodde man betalade för advokaten son var med på förhandlingen om fortsatt vård. Men kom iaf aldrig nån faktura.

/Dave
Mer
4 år 10 månader sedan #1159593 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Nej, man behöver inte betala för advokaten vid förhandlingarna vid LPT. Har också varit med om det en gång. Blev förvånad över att de hade skramlat ihop så mycket folk.
Mer
4 år 10 månader sedan #1159600 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT lättvindigt?

Amandara skrev: Jag har alltid fått gå egna promenader på 1-2 timmar när jag varit LPTad. Men måste hålla mig på sjukhusområdet och vara tillbaka i tid.


Jag hade frigång inom området.jag gick 0900 tog bussen åkte till centralen steg på Stockholms tåget, var helt snurrig trodde en gubbe var kung v5 betalade biljetten till konduktören kom fram till Stockholm satte mig och tog kaffe och en macka på fiket på centralen en röst säger sätt på tåget och åk hem

Var tillbaka på avd samtidigt när en som skulle gå in, det var natten strax före 2100 jag sade nu har jag varit i Stockholm hon bara log

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1159658 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT lättvindigt?
När man har LPT så har man rätt till stödperson, som inte jobbar på avdelningen. LPT ges inte ofta idag och statistiskt sett får man det bara 2 gånger i livet. Missbrukare får oftare LPT och antagligen pga aggressivitet.
Mer
4 år 10 månader sedan #1159665 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet LPT lättvindigt?
Ha ha Nissegossen- vilken historia! Konstiga saker man gör när man är sjuk.