Ahojj!

Mer
17 år 3 månader sedan #63377 av Vargen
Ahojj! skapades av Vargen
Jo det här jag har inte varit inne på Viska nu på ett bra tag ifall nån märkt det:P Iallafall jag är inlagd sedan 3½ vecka sedan och har fått tvångsvård. Konstigt nog har det gått till på detta viset och mitt mående försämrades på avdelningen men nu är det mycket bättre. Hursomhelst har jag kommit till insikt att jag har nån slags sjukdom som kräver antipsykotisk medicin (läkarna vill kalla det schizofreni) och jag har även en kroppslig vanföreställning, t ex att mina proportioner på överkropp och ben är onormala samt att mitt ansikte är svullet. Men jag har börjat kunna kontrollera det nu och allt mer ser jag mig normal/mager ut i ansiktet. Jag vägde med zeldox här på avdelningen 65 kg och jag är 181 cm lång. Alltså är det väldigt lite för att vara en ung man. Dock efter att ha fått cisordinol en vecka har jag gått upp till 68 men det är ingen fara, jag hoppas det har stannat nu i alla fall. Sedan vad gör det om man går upp 3 kg när man kanske kan få må bra, men 10-20 kg vill man ju inte gå upp. Sedan ska man inte heller vara så ytlig som jag är. Men jag önskar er här på Viska ett fortsatt gott nytt 2007 och att ni ska överbemästra er sjukdom och inte låta sjukdomen bemästra er, inget är omöjligt så länge det finns liv finns det hopp. Vänliga hälsningar, den med många namn
Mer
17 år 3 månader sedan #63384 av adrokylus
Svar från adrokylus i ämnet Ahojj!
VArgen du är ju smal som en pinne.Det skadar nog inte att gå upp några
kg.Du blir inte ful för det.Jag vågar inte säga vad jag väger.
Lycka till och hoppas du blir utskriven snart.Sjukdomar är till för att övervinnas som du säger.
Mer
17 år 3 månader sedan #63392 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ahojj!
Jag hoppas att du blir utskriven snart... God fortsättning på det nya året önskar jag dig med...
Mer
17 år 3 månader sedan #63404 av klovis
Svar från klovis i ämnet Ahojj!
Se till att ta till vara på vården så mycket du kan när du ändå måste vara där. Streta inte emot så mycket utan lita på de som försöker hjälpa dig (fast säg emot om de vill droga ner dig fullständigt). Jag hoppas du blir utskriven snart igen och slipper mer tvångsvård.

Lycka till
Mer
17 år 3 månader sedan #63517 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ahojj!
Jag har märkt att du varit borta ett tag nu och jag misstänkte faktiskt att du blivit inlagd. Bra att du mår bättre nu och att du gått upp i vikt. Bra också att du inte längre tror att ditt ansikte är svullet för du trodde ju tidigare att det var en läkemedelsbiverkan. Hoppas att du snart blir utskriven från tvångsvården och att du får komma hem. God fortsättning på det nya året.