Uppsats om vardagslivet

Mer
14 år 5 månader sedan #256762 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppsats om vardagslivet
Om du vill ha texter som jag skrivit, får du det! Du kan utav det materialet hitta sådant som du kan använda för att belysa hur en som har gått igenom ett flertal psykoser och jag har nu 35 års erfarenhet av sjukdomen i egenerfarenheter, en hel del har tidigare använts av studenter som gjort uppsatser, även att jag blivit intervjuad några ggr samt att det har publicerats texter i ett examens arbete på journalist högskolan i en flashig tidning som studenterna hade som avgångsarbete innan de vart färdiga med utbildningen i avgångsklassen i det tema numret.

Tidningen hette Sans och tog upp psykiskt handikappade och deras situation i samhället!

Jag har också en cd-skiva med en radioteater föreställning som sändes i sveriges radios radioteater. Jag och 20 andra med psykossjukdom skrev texterna och en hel del stod själva på scen och framförde sina texter, även i radioteater föreställningen. Jag stod dock över från att medverka på scen och pjäsen gick för fulla hus de tio ggr den sattes upp och det stod 400 personer i kön för att få biljetter. Detta på teater UNO i Göteborg. Den lades ned pga att lokalerna var inbokade för annat!

Det är den första skivan gjord på sveriges radio i Göteborg direkt från inspelnings datorns hårddisk: Kontakta mig i så fall per e-post, adressen ser du under vart enda inlägg jag gör här på viska!

Jag har en data-cd med texter och kan lätt lägga in dem per e-post!
Skriv så att jag och hotmail inser att detta inte är skräppost!

Motto: störst av allt är kärleken! lever för viska!

love is sweet and humble as an Humble Bee, instead of an Humvee!
<!-- e --><a href="mailto:nissegossen101@hotmail.com]nissegossen101@hotmail.com[/url]<!-- e -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum