Help me out....återhämtat dig från något?

Mer
3 år 11 månader sedan #1251268 av Amandara
Du kanske behöver prata och ventilera med någon klok person med hjärtat på rätta stället? Ventilera är viktigt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251426 av Richard
-Har återhämtat mig från ett narkotikamissbruk, m.h.a. vilja
-Har återhämtat mig från depression, m.h.a. medicin
-Har återhämtat mig från ångest, m.h.a. medicin
Mer
3 år 11 månader sedan #1251433 av Clean
Jag tänker på låten "the first cut always THE deepest!

Jag har återhämtat mej från självskade och tvångstankar flöt ihop med varann.
Depression/manier flöt ihop.
När jag blev gruppvåldtagen på semester i Egypten!
Men schizofrenin jagar upp mej fortfarande. Tex så tror jag Säpo är ute efter mej känner mej förföljd när jag är ute. Sedan tror jag dom har en maskin som strålar mitt huvud och läser mina tankar. Jag vet att jag kanske är paranoid men när dom är runt mej och fotograferar mej så blir det svårt.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251480 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Help me out....återhämtat dig från något?
Låter väldigt jobbigt för dig, ingen angenäm upplevelse, ser
du det isyner med eller det är bara inre röster, vet inte vad duhar för medicin, tycker att du kunde fått behandling som hjälpte dig bättre med det.

En sak till när du går till läkaren nästa gång försök släppa fram dig själv, det är ditt liv tror jag som gjort dig lite hård och okänslig, du har sett baksidan av rikedom, blev bländad och sargad i själen men därunder finns du och du är inte narcisst du kan känna förståelse för någon Annas situation, narcisst är du inte clean, svårt sargad det är du men en fin kille under all smärta, du har sett och upplevt för mycket av livets baksida.

En sak till bara, du är lite sensationslysten och det ställer till det för dig, gör att du inte kan visa ditt rätta jag, dämpa det, tänk dig in i scenariot innan känslan tar över, jag säger det här för jag känner sympati för dig, du är missförstånd.

Talar för att du är narcisst när du sensationslysten, men känns inte rätt, du värderar det vackra i livet inom dig, drömmer om det, narcisst är felaktigt så mycket vet jag.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251498 av Clean
Tack för dina vänliga ord och omtanke. Men oroa dig inte, mitt liv ser bra ut idag. Jag ska börja studera i höst. Jag har slutat knarka och röka cigg. Avslutat destruktiva relationer med droger och det. Det är bara det förbannade med polis och Säpo som jag tror förföljer mej. Men jag mår inte dåligt av det hela tiden. Och jag vet inte om det är sant eller inte så låter jag bli att fastna i det.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Clean.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251505 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Help me out....återhämtat dig från något?
Gör mig glad Clean. Håller tummarna för dig och dina kommande studier, bra att du inte mår dåligt av polis och Säpo,fortsätt ignorera det.