Vad är din största dröm?

  • no_trust
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #8680 av no_trust
Svar från no_trust i ämnet Vad är din största dröm?
lycka är en myt. allt man kan va är mer eller mindre nöjd med tillvaron.
Mer
19 år 3 månader sedan #8682 av Interlude
nej tror inte det äör en myt. jag har varit lycklig en period i mitt liv. finns inget bättre än att vara glad över allting man har i livet. att le bara av att täänka på att allting går bra.
  • Solblomma
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #8683 av Solblomma
Svar från Solblomma i ämnet Vad är din största dröm?
jag vill ha ett skapande kreativt jobb där jag kan ha nytta av min känslighet. Hitta någon jag älskar och som älskar ´mig... jag vill lära mig saker och resa... Men jag är ganska nöjd som det är just nu... trivs i min lägenhet och ser fram emot skapande kursen som jag ska börja. Det är mitt första steg bort från psykiatrin....
Mer
19 år 3 månader sedan #8688 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Vad är din största dröm?
jag vill bli författare. Det vore häftigt.
...eller som någon sa här uppe, något skapande.
Konstnär?
Mer
19 år 3 månader sedan #8689 av Zedd
Svar från Zedd i ämnet Vad är din största dröm?
Först vill jag resa till en massa häftiga platser och skriva en bok som översätts till 22 språk. Sedan vill jag gifta mig och skaffa barn.
Mer
19 år 3 månader sedan #8690 av maskrosman
Delar samma drömmar som ovanstående...få möjlighet att resa, se och lära mer om andra kulturer, språk, utveckla mitt skrivande, sången och musiken, få möjlighet att Dela detta med andra. Kärlek, samhörighet.
Ska jag vara realist så är nog att lyckas hitta någon slags Mod det jag vill och behöver. Att Våga. Våga tro att jag kan något. Våga tro att det finns ljus bortom mörker och rädsla. Våga göra det jag vill, som är positivt, men som jag samtidigt drar mig undan för. Jag väljer ofta den enkla vägen - att gömma sig för att slippa ta tag i de svåra bitarna i mitt liv.

Flummigt?

mvh
maskis