Vad är din största dröm?

Mer
19 år 3 månader sedan #8740 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad är din största dröm?
Jag tror det krävs en kamera för att fotografera tavlorna. Med en digitalkamera får man direkt tavlorna till en bildfil, som kan visas på Internet. Med en vanlig kamera kan man vid framkallningen be om att få bilderna som bildfiler, som sedan eventuellt efter beskärning mm kan visas på Internet. Jag gissar att scorn och ophelia har använt digitalkamera för att fota sina tavlor.
Mer
19 år 3 månader sedan #8745 av Nissegossen
Hej Geta! Jag har skaffat en kameramobil med mms tjänst. Med den kan jag ta kort och skicka den direkt till min e-Post adress. Därifrån kan du lägga den på mina dokument på datorn. Hur man gör sedan för att få in den i bildgalleriet skulle jag också vilja veta.

Det har sagts mycket om dålig kvalitet på bilderna i kameramobiler, men med senare modeller tror jag de är i ganska god klass.

Om du är uppmärksam på annonser i tidningar och annat, så kan man ibland göra fynd.
Fick tag i min på ett öppningserbjudande när Telia öppnade ny butik i Gbg.
Jag tror jag gav 595 kr för en Nokia 3200 med kontantkorts erbjudande.
Då ingick i abonemanget 50kr samtalstid samt att jag registrerade telefonen på Telia (bunden 12 mån) då fick jag ytterligare 100 kr i samtalstid.

Där har jag även data tjänster.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 3 månader sedan #8747 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är din största dröm?
Tack Nissegossen!
Trots upplysningar så är det här med data
litet av en djungel för mig.
I kataloger över kurser finns det en del om
data. Det vore en idé att gå en sådan för att
lära sig mera.