Min nuvarande livssituation.

Mer
19 år 1 månad sedan #11559 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min nuvarande livssituation.
Grattis till faderskapet!

Jag har inte läst om att Remeron och cannabis skulle störa varandra, men å andra sidan kunskaperna om sådana kombinationer är nog inte så stora egentligen. Vissa antidepressiva kan dock ibland förvärra psykoser har jag läst och samma sak har jag läst om cannabis. Det bästa är kanske att trappa ner och sluta med cannabisen. Det borde bli bättre då gissar jag.
Mer
19 år 1 månad sedan #11560 av Undrande
Admin1,

ja, bortajag var ju enigt sjukvården i en cannabispsykos(ngt som jag aldrig sett förutom i akuta tllstånd o e nyfiken på)...

jag borde kanske testa remeron? prozac var el i skallen och mani, effexor var el o slöhet, cipra.nåt..var sockerpiller.
zoloft fick en att må som en svälld gurka.

Jag försöker undvika cannabis numer själv.
Mer
19 år 1 månad sedan #11568 av bara_på_låtsas
jag måste tyvärr meddela att det inte blev bättre, jag har nu en nästintill fullt utvecklad psykos och ska börja med abilify imorgon+stesolid 10mg+theralen 80mg...remeronen tog jag bort eftersom att den gjorde mig så sjuk. Vaknade i morse och såg en vit slemmig mask som borrade sig in i min arm och började rota omkring därinne. Fick panik och klöste sönder hela armen. Skulle ha tagit livet av mig idag om det inte hade varit för att jag hade ett läkasamtal inbokat just idag. Det blev min räddning. jag kommer antagligen bli inlagd på säter snart, eller eventuellt avd.60 eller avd65 i Falun. Läkaren ille att jag skulle bli inlagd direkt, men det fanns inga platser kvar...men ny medicin - nytt hopp. jag har även blivit mycket våldsam och slog sönder mig dator och en hylla av paniken. Därför kommer jag missa förlossningen, hon vill inte ha mig där när jag är såhär sjuk. Det känns sorgligt...

Har ett problem, jag tror ibland att jag bara inbillar mig att jag är sjuk och hittar på alltihopa. Detta sker dom stunder då jag inte har några vanföreställningar elller halllucinationer. Jag får för mig att jag bara låtsas eller nåt liknande. Förstår inte varför...kan inte ta sjukdomen på allvar om jag inte har ett rejält sammanbrott. Får för mig att jag sitter och ljuger om mina symptom för läkaren! Fasr jag vet att det inte är så egentligen....eller vet och vet, jag tror det i.a..f.

Är det någon annan som har dom här probplemen? att man tror att man egentligen är frisk men har fått för sig at man har en spykisk sjukdo
m?
Mer
19 år 1 månad sedan #11574 av Undrande
Äh. Skärp dig för fan! OK, du ser en mask, men du vet ju att du ser saker som inte finns, så what? Jag tror du behöver en kamera riktad påå dig och en inopererad el-stötare, när du e "dum" så beeper doktorn
:D.

Jag känner med dig, men va fan e detta, det är ju tydligt så att du medvetet förstör för dig själv, armen, hylan, vad den nu ha med din maskarm o göra, datan...o självmord före du ska få barn?
nej, det e dags o växa upp nu, du har en liten som behöver hjälp och förebilder.

Får du se quick sopa rastgården snart då kanske. På säter. ensam

Har ett problem, jag tror ibland att jag bara inbillar mig att jag är sjuk och hittar på alltihopa. Detta sker dom stunder då jag inte har några vanföreställningar elller halllucinationer. Jag får för mig att jag bara låtsas eller nåt liknande. Förstår inte varför...kan inte ta sjukdomen på allvar om jag inte har ett rejält sammanbrott. Får för mig att jag sitter och ljuger om mina symptom för läkaren! Fasr jag vet att det inte är så egentligen....eller vet och vet, jag tror det i.a..f.


jag tror inte du är så sjuk, mer lidande.

Är det någon annan som har dom här probplemen? att man tror att man egentligen är frisk men har fått för sig at man har en spykisk sjukdom?


hehe, det e en psykosomatisk psykisk sjukdom.

fan, du har ju tagit hallisdroger, rädd då e?
Mer
19 år 1 månad sedan #11608 av Tumelisa

bara_på_låtsas skrev: Har ett problem, jag tror ibland att jag bara inbillar mig att jag är sjuk och hittar på alltihopa. Detta sker dom stunder då jag inte har några vanföreställningar elller halllucinationer. Jag får för mig att jag bara låtsas eller nåt liknande. Förstår inte varför...kan inte ta sjukdomen på allvar om jag inte har ett rejält sammanbrott. Får för mig att jag sitter och ljuger om mina symptom för läkaren! Fasr jag vet att det inte är så egentligen....eller vet och vet, jag tror det i.a..f.


jag har precis samma problem. Det känns som om jag ljuger för läkaren bara för att det inte är så illa sjuk för tillfället. När jag dock mår riktigt illa så förstår jag att jag verkligen är sjuk
Mer
19 år 1 månad sedan #11650 av bara_på_låtsas
jag skulle slå sönder dig totalt om jag bara fick chansen "Undrande"!!!!!!
Jag skulle tvinga i dig datura och så får du se hur jävla LÄTT dete är att hantera att man har en jävla mask udner huden!!! Det som var jobbigt just då var ju att jag inte trodde att det var en hallucination, utan jag cvar 100% säker på att et var sant. Och det är väl en psykos? Annars vet jag fan inget om psykoser. Jag försöker ställa uppp för mitt blivande barn och ordan uppp mitt miv medn det är så svårt.

Jag har alltid tyckt att du verakr vara en riktigt jävla blåst idiot "undrande", du skriver HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT MENINGSLÖSA TRÅDAR SOM INGEN JÄVEL HÄR VILL SVARA PÅ!!! Och du gör det typ VARJE dag också...fyfn, du verakr mobbad. Stackars dig.

Du har allt mitt hat, varsågod.