målar igen

Mer
14 år 10 månader sedan #222341 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet målar igen
Skall kolla det! Tack för tipset!

/b
Mer
14 år 10 månader sedan #222394 av LindaW
Svar från LindaW i ämnet målar igen
I Göteborg kan man gå en förberedande konstutbildning på aktivitetshuset Gyllenkroken. Utbildningen är speciellt riktad till yngre personer med erfarenhet av psykisk sjukdom/ohälsa och pågår 4 dagar i veckan under en termin. Den är seriös och av dem som deltog förra året har flera nu kommit in på "riktiga" konstskolor. Gyllenkroken har en hemsida: www.gyllenkroken.se där det i och för sig inte står så mycket om konstskolan men där man kan hitta kontaktuppgifter, den som håller i konstskolan heter Kjell.

Glad sommar alla viskare!
Mer
14 år 10 månader sedan #222395 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet målar igen
LindaW, hej och grattis till tillökningen! Tänker på dig, men har ju förstått att du inte har tid! Har varit i kontakt med Abzu, så att jag är något informerad.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 10 månader sedan #222397 av LindaW
Svar från LindaW i ämnet målar igen
Tackar tackar för grattis Nisse! Tillökning = stor lycka!
Ja tiden den går... Jag har skrivit ut vårt samtal, mailar texten till dig i dagarna (har den i en annan dator än den jag sitter vid nu...)
Solsken till dig (och alla andra!)
Mer
14 år 10 månader sedan #222418 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet målar igen
Var hos läkaren och blev helt sjukskriven 6 månader till så det blir ändå inte aktuellt
förrän januari... men tack för tips! Skall måla på hemma istället så jag får fram
arbetsprover att lämna in i samband med uttagning..

/b