målar igen

Mer
14 år 10 månader sedan #222125 av skord
Svar från skord i ämnet målar igen
min vän niklas som flyttat till sydafrika nu. säljer för 80 000 per tavla till en canadensare. han är 28, bara hitta rätt köpare b.

stor sorg för mej och sebastian att niklas flyttat dit bara.

niklas är med en sekt nu. skumt som fan.
Mer
14 år 10 månader sedan #222126 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet målar igen
Viktigt för dig att vara kreativ och kraftfull i ditt målande och det från själen din komma.
Mer
14 år 10 månader sedan #222129 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet målar igen
skord woow! Min bror är konstnär och säljer också för stora summor... men han har jobbat upp sitt namn... Har din vän haft många utställningar? Jag har bara gått estetisk linje på gymnasiet... sen bara målat i perioder utan att ställa ut någon gång...
känns långt till att jag kan sälja för så mycket.. svårt att sätta pris på sina verk också.. svårt.. Skumt det där med sekter, jag är mycket anti sekter då jag själv blev född in i en... tur man kom loss från den hjärntvätten någorlunda åtminstone..

Steve Ja, tack för fina ord! Jag försöker att måla så att det är en viss spegling av min själ... vill inte blotta för mycket där heller dock.. alltid på min vakt...

/b
Mer
14 år 10 månader sedan #222135 av skord
Svar från skord i ämnet målar igen
han ställde ut på svea i malmö för 3 år sen.

vilken sekt föddes du in i?

jag är rätt orolig för honom. har inte hört ett ljud från honom på en månad. han är en jättefin person.
Mer
14 år 10 månader sedan #222147 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet målar igen
Inte något att skryta med direkt men jehovas vittnen.. mina föräldrar var med när jag föddes, gjorde en ganska tidig revolt..
men vissa delar sitter fortfarande i och ger stark ångest... antar att det är inte är den sekten han gått med i.. då brukar man inte bli av med dem utan de sitter och tragglar sekt snack och försöker få med en.. vad är det för sekt han gått med i?

Du verkar vara en så fin person skord! Nästan så att man har lust att åka på skåne träffen :) fast jag är för feg... och mannen hade nog inte fattat grejen..

/b
Mer
14 år 10 månader sedan #222150 av skord
Svar från skord i ämnet målar igen
det är en ny sekt i sydafrika, den är på nätet, tänker inte säja namnet.

(lika bäst eller hur?)

ingen jehovas vittnen. har blivit utsatt för deras snack. många gånger. du är jättefin du b.

hade vart fint om du kom till träffen, hela du och hela din familj. tikki hämtar upp med bil i malmö. du ser ju va trevliga personer dom är. har bara träffat malin och thomas och deras dotter saga. alla jättefina.

ibland får man våga massor. vi kanske blir vänner allihop! :)