Spikmatta....

  • Melun
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 10 månader sedan #226939 av Melun
Spikmatta.... skapades av Melun
Varför tror sig människan bli hjälpt av en spikmatta efter 6000 år, då ingenting annat har hjälpt...
Mer
14 år 10 månader sedan #226943 av Christina
Svar från Christina i ämnet Spikmatta....
Bra fråga Melun...men det är väl så att tro kan försätta berg. En mig närstående man :lol: inhandlade en dylig matta. Jag la mig på den och det gjorde så in i h-vete ont att jag avslutade tortyren per omgående. Det där passar nog mer masochistiska människor än mig..... :)
  • Melun
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 10 månader sedan #226945 av Melun
Svar från Melun i ämnet Spikmatta....
Varför då inte tro på nåt verkligt...istället för måt trams....
Mer
14 år 10 månader sedan #226961 av skord
Svar från skord i ämnet Spikmatta....
Det kan vara så att det är högst individuellt. För en del passar det medans andra inte blir hjälpta. Det är som med medicin, en tablett hjälper mot någon åkomma för en del, medans andra måste ha en annan medicin för samma sak. Så trams är det nog inte men reklamen kanske brer på lite för mycket som vanligt.
Mer
14 år 10 månader sedan #227019 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Spikmatta....

Christina skrev: Bra fråga Melun...men det är väl så att tro kan försätta berg. En mig närstående man :lol: inhandlade en dylig matta. Jag la mig på den och det gjorde så in i h-vete ont att jag avslutade tortyren per omgående. Det där passar nog mer masochistiska människor än mig..... :)


Fick höra från min akupunktör att det bara gör ont om man inte slappnar av ... Det är inte meningen att du ska ligga och lida.

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 10 månader sedan #227020 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Spikmatta....

Melun skrev: Varför då inte tro på nåt verkligt...istället för måt trams....


Var inte för snabb med att avfärda Melun ... Konstigare saker än spikmattor har fungerat ...

Anchored in Christ ✟