Asperger

  • visan
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #16837 av visan
Svar från visan i ämnet AS
läser man diagnoskriterier för schizoid personlighetsstörning (min diagnos) så kan man se att det finns mycket som stämmer in på Asperger syndrom. Men borderline har jag aldrig hört skulle förväxlas med AS. Däremot ADHD och borderline
Mer
18 år 10 månader sedan #16840 av Refused
Svar från Refused i ämnet Asperger
Om du läser om Asperger på Nationalencyclopedin står följande. "Syndromet kallas ibland schizoidi hos barn" och "Det är vanligt med ytterligare psykiska problem i vuxen ålder. Ibland ges andra diagnoser inom vuxenpsykiatrin (inkl. borderline-personlighetsstörning, atypisk depression och schizofreniformt syndrom)"
Mer
18 år 10 månader sedan #16872 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Asperger
>Barnflickan. Har du initialerna S.S? Om så är fallet dömer jag dig ändå inte. Undrar bara då jag tycker att du påminner starkt om denna människa jag tänker på. /A
Mer
18 år 10 månader sedan #16875 av Refused
Svar från Refused i ämnet Asperger
Jag har stulit någon annans identitet. Heter inte Sara Svensson.
Mer
18 år 10 månader sedan #16876 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Asperger
Jaha. Det fattade inte jag. Trodde du var den personen du utgav dig för att vara. Tänkte att det ju inte skulle var så lustigt om S.S. faktiskt var här. Tack, nu slipper jag fundera mer. Tänk på att det kan vara farligt att utge sig för att vara någon annan, om den personen t ex skulle upptäcka det.
Mer
18 år 10 månader sedan #16877 av Refused
Svar från Refused i ämnet Asperger
Behöver nog inte oroa dig för att hon kallar sig barnflickan då det är ju faktiskt en stämpel media givit henne. Dock har jag ju tagit hennes bild (censurerad).