när kom ni ut?

  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 10 månader sedan #310168 av trance
när kom ni ut? skapades av trance
en fråga till er som är bi/homo. när kom ni ut?
(eller kanske ni inte gjort det än?)

(och när insåg ni att ni spelar i andra laget?)

kram!
Mer
13 år 10 månader sedan #310170 av nattbarn
Svar från nattbarn i ämnet när kom ni ut?
Jag märkte att jag gillar tjejer när jag var ungefär 15, blev då ihop med en tjej som senare flyttade långt bort.

Sedan hade jag en "internet-crush" med en tjej och vi skrev söta meddelande till varandra :P En tid på lunarstorm också och då såg min syster och berättade för mamma, så jag "kom aldrig ut" utan blev utdragen kan man säga. Min mamma anser dock homosexualitet vara en synd (hon är så kristen) så jag vet inte om hon någonsin kommer acceptera det, men hon brukar vara förstående. Jag har också träffat tjejen på riktigt, men vi gjorde inget, bara pratade, jag är fortfarande kär i henne fast hon har en kille närmare där hon bor, jag bor ju i Finland och hon i Örebro, så det skulle inte fungera. Kanske hittar jag någon tjej någon gång, men jag har inte bråttom.

Minns inte när min syster berättade för min mamma, när jag var tonåring ännu misstänker jag.

Jag är rätt öppen med att jag är bisexuell och gillar tjejer mera än killar, gillar mulliga tjejer mest egetligen, som hon som tog min tungpiering, hon var väldigt söt :]
Mer
13 år 10 månader sedan #310285 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet när kom ni ut?
Jag har varit förtjust i tjejer ett tag. Jag pratade på hela lunchrasten på jobbet om en sån underbar person jag sett. En där sa "Tibbs, jag visste inte att du var lesbisk?" "Det är jag inte" sa jag... men sen var det att inse fakta. Jag är dock bi, inte lesbisk. Har alltid varit öppen med det, minns inte hur gammal jag var då, 18?
Mer
13 år 10 månader sedan #310289 av Geta
Svar från Geta i ämnet när kom ni ut?
Jag minns inte. Jag har inte kommit ut inför alla och tänker inte göra det heller, eftersom ´jag inte prakticerar min lesbiska sida. Men jag kom ut inför mamma någon gång förra året.
Jag upptäckte att jag antagligen är bisexuell när jag var 16 och blev djupt förälskadx i min bästis... Det slutade tragiskt, alltså, ingen dog, men det finns så många andra sorters tragedier...
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 10 månader sedan #310297 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet när kom ni ut?
Jag ogillar ordet Bi. Men det är nog det närmsta jag kan kalla mig.
Gillar alltså både tjejer och killar. Kom ut som 14-åring.
Mer
13 år 10 månader sedan #310306 av bom
Svar från bom i ämnet när kom ni ut?
jag blev jättekär i en tjej på tunnelbanan och frågade om jag och min bästa vän ville dejta mig för att testa hur det kunde va innan jag frågade den här tjejen på tunnelbanan.jag var sexton när jag förstog att jag var bisexuell.eller kanske lite tidigare men det var först då jag började prata om det.det blev aldrig nåt mellan oss ändå.