Media intresserad - Syssla med Media Produktion

Mer
12 år 6 månader sedan #435567 av Pe4r
Media kan ju innefatta mycket.

Hemsida.
Webbradio.
WebTV.
Foto.
Film.
Mer
12 år 6 månader sedan #435711 av Admin1
Man skall akta sig för att starta för breda forum, därför om man startar ett forum måste man själv i början kunna besvara alla frågor. Man är oftast bra på det som man själv lider av, men det gäller också att ha en del litteratur som man kan slå i. De som skriver i forumet måste känna att de får ut något av det och därför är det bäst att starta ganska snävt område som man behärskar.
Mer
12 år 6 månader sedan #435749 av Pe4r
På det sättet tror jag andra får stå för kunskapen, jag tror det blir ett forum där man tillsammans skriver och läser, kanske om sjukdomar och handikapp men mycket om intressen och andra områden, men att man ställer frågor och
andra svarar, det är väl lite det forum går ut på.
Mer
12 år 6 månader sedan #435962 av Admin1
Om man helt litar på andra kan det nog vara svårt att få igång aktivitet på ett forum. Kom ihåg att vid starten är du ensam där och förväntas svara på frågor som dyker upp. Hur du svarar bestämmer mycket hur aktiviteten kommer att bli. Nackdelen med breda forum och fler besökare är också att ett dyrare webbhotell krävs och minst 1000 kr per år. Viska är på billigaste webbhotellet med årsavgiften 300 kr.
Mer
12 år 6 månader sedan #435991 av Pe4r
Ja det är nån 100 lapp i månaden, egentligen inte mycket,
man kanske kan gå ihop om det på ett eller annat sätt.


Ska bli kul att se vad man kan hitta på, min oviksper.se är förändrad men
jag gillar det inte, kommer nog bli nått helt nytt, helt modernt sen, en sida
jag kan jobba med och utveckla hela tiden.

Perfekt projekt för en sån som jag.
Mer
12 år 6 månader sedan #436013 av Isa-Alise
Lycka till! :tummenupp