hjääåp mig

Mer
18 år 5 månader sedan #26538 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjääåp mig

Interlude skrev: fredrik jag gråter å grtåter jag vill inte svika er på viska bni är mitt alllt ni bryr er jag ska ta en dush jag ska spy upp hasbiten jag svalde nukjag lovar
snälla trol inte att jag baras öker5 uppmärksam het som mmnina andra kompisar så r de inte jag mår bara inte bra
men jag har alltidf fått klara mig själv å de ska jagngörna nu också som alltid


Bra att du spyr upp haschbiten... du vill väl inte få en haschpsykos ovanpå allt annat elände...

Du behöver inte klara allt själv... du kan söka och ta emot hjälp...
Mer
18 år 5 månader sedan #26539 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet hjääåp mig
Jag vet hur det känns. Jag har varit i samma situation som du är nu. Det är ändå viktigt att söka hjälp! Försök ta dig in till psykakuten senare. Då får du någon att prata med på riktigt.

orolig Fredrik
Mer
18 år 5 månader sedan #26540 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet hjääåp mig
ni vet inte hur jag e jag e en eklak person smo man ska inte bry sig om mig
jag e elak mot min famnilj jag känner nån i rummet de e djävulne som ska ta mig dit jag hör hemman kankse? hans knakse e snäll å tar mig men ni e oxo snälla dom snällaste men jag ska dusha ta lite mer tvaletter atarax sova sen måste jkan på middagen blir svårtb att förklara varför jag ser drohgad ut å mihna söndderslagna händer men jag sägert att ja ramlade
Mer
18 år 5 månader sedan #26542 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjääåp mig
Du är inte elak, Interlude... du mår bara dåligt... det kan man inte hjälpa...

Det är så jobbigt ibland... men du får inte straffa dig själv och göra dig illa... du är lika viktig sam alla andra... har samma rätt till gemenskap...att bli omtyckt... samma mänskliga rättigheter....

Gör inte illa dig själv för att du tycker att du är elak... lär dig att tycka om dig själv istället!!!!

Välj livet, glädjen, världen... det finns mycket fint i den... och i dig...
Mer
18 år 5 månader sedan #26543 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet hjääåp mig
okej nu ska jag slurta dricka å stoppa mighg tabletter detta endast för att ni vill det påp viska inte för att jag vill fortsätta tills jag re livlös mot mit kalla golv för er skul dushar jag nu åååååååå vilaaaaaar.
Mer
18 år 5 månader sedan #26544 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjääåp mig
Bra, Interlude...

Hoppas att resten av din kväll blir lugn och bra...