hjääåp mig

Mer
18 år 5 månader sedan #26529 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjääåp mig
Sök hjälp, Interlude, du får försöka lita på att folk inom vården vill dig väl och kan hjälpa dig nu!!!!

Vill du prata med mig nu kan du gå in på chatten...
Mer
18 år 5 månader sedan #26530 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjääåp mig

Interlude skrev: isa aliise jah kna inte jag ska på middag jha måste va normal å trevlig å duktiyhg som mlalla vill mig vaa förse4nt nu jhga hatar min läkarre hn ksiter i mig han är gjävulen han villöl att jag sks afdöö där f gjag inte får ra bletter


Du kan ju inte gå iväg på middag som du mår nu... jag förstår att du är arg på din läkare för att du inte får några lugnande tabletter, men skadar du dig själv måste du söka vård!!!!
Mer
18 år 5 månader sedan #26534 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet hjääåp mig
jag vet intr längre hurt viska funkar chatt va e de va e jag jag hoiitta viiiiiiiiiin nu dka jag drfrucka en hel flaksa mpåå två min jag tar tiiiiiid
köööööööööör
Mer
18 år 5 månader sedan #26535 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet hjääåp mig
Vi är många som är oroliga nu Interlude! Om du inte vill söka hjälp för din egen skull gör det då för våran skull!
Mer
18 år 5 månader sedan #26536 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet hjääåp mig
fredrik jag gråter å grtåter jag vill inte svika er på viska bni är mitt alllt ni bryr er jag ska ta en dush jag ska spy upp hasbiten jag svalde nukjag lovar
snälla trol inte att jag baras öker5 uppmärksam het som mmnina andra kompisar så r de inte jag mår bara inte bra
men jag har alltidf fått klara mig själv å de ska jagngörna nu också som alltid
Mer
18 år 5 månader sedan #26537 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjääåp mig
Interlude,

Det blir inte bättre av att du dricker dig full... jag bryr mig om dig... blir rädd när du blandar tabletter och sprit... ta upp telefonen och ring jouren... du behöver lite omvårdnad när du mår så här...