Känner ni igen er i detta?

Mer
18 år 4 månader sedan #29098 av Panda
Svar från Panda i ämnet Känner ni igen er i detta?
Just nu har jag Fluoxetin 80 mg och Stesolid för behov, men det käns verkligen som att det inte räcker.
Mer
18 år 4 månader sedan #29105 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känner ni igen er i detta?
Det verkar av dina läkemedel, som om du lider av depression och ångest. Tvångssyndrom räknas till ångestsjukdomarna. Det finns något som heter psykotiska depressioner, men de brukar behandlas med kortare kurer av antipsykotika + antidepressiva under lång tid.
Mer
18 år 4 månader sedan #29127 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Känner ni igen er i detta?
Vad jobbigt Du har det tjejen. Jag känner med Dig.
Kramiz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29155 av
Svar från i ämnet Känner ni igen er i detta?
Det låter helt jäkla sjukt, totalt vidrigt. Jag har inte haft riktigt samma sjukdom, men lite åt det hållet. Tankeattacker och andra mentala sjukdomar. Jag är inte frisk ännu men är övertygad om att det löser sig så småningom.

Ett par frågor:

Har du sysslat med sökande, occultism eller religioner? Eller någon i familjen kanske? Är Du troende? Oavsett om Du är troende eller ej så förslår jag att du uttalar en avsikt högt att bli befriad från detta elände.
"Min avsikt är att bli frisk från denna sjukdom" eller något i den stilen. Man vet att positivt tänkande har effekter, så det är ett alternativ, att försöka tänka att det går bort. Det är lätt att man bara fastnar utan att tänka frammåt, vad man vill ska ske istället.

Hälsningar
Robert