Har ni nån gång haft en astral projection?

Mer
11 år 1 månad sedan #565837 av UnikOchEnsam
Berätta hur ni upplevde o vad ni upplevde o vart berätta allt möjligt i händelsen.

[i:25ealvm5]Jag har en gång hamnat i astral projection. jag gick runt i lägenhetet eller gick inte men jag svävde runt sen jag såg mig själv sova o jag pratade med någon jag såg bara handen hos han, sen såg jag en vit katt gå förbi sen när jag fortsatte prata med mannen med handen så titta jag åt höger där log mitt ex på soffan o pratade o han skarttade höögt mot mig sen rusa han fram emot mig hans ansikte så vit.[/i:25ealvm5]

Det är så svårt att vakna från en astral projection
När jag vaknade så kände jag mig jättetung o kunde knappt röra på
armarna och hela kroppen kändes som myrkrypningar
Mer
11 år 1 månad sedan #565838 av Admin1
ja tänkte på astral innan ,men sen kom jag till sex istället :hjärta
Mer
11 år 1 månad sedan #565839 av UnikOchEnsam
haha varför sex
Mer
11 år 1 månad sedan #565850 av Geta
Vet inte vad det är?
Mer
11 år 1 månad sedan #565865 av Nissegossen
[youtube:2ztubm5z]sbcfBNsoldA[/youtube:2ztubm5z]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 1 månad sedan #565973 av krokus
Jo, jag tror i alla fall att jag har varit med om en astral projektion. Något knasigt var det i alla fall. :joker

Utdrag från min dagbok när jag var 18 år:

"Jag satt i soffan och jag kände hur jag höll på att försvinna. Jag ville ut från min kropp. Det var ganska läskigt så jag försökte ropa på mamma men jag hade inte kontroll över min röst längre så istället försökte jag slå med ena handen i soffan så hon skulle höra att det var nåt fel. Tyvärr fick mina slag ingen kraft. Jag kämpade emot till en början men efter ett tag gav jag upp. Jag flög upp mot taket och lät som en anka. Jag var fri. Jag såg min slöa kropp ligga i soffan. Långt bort hörde jag mamma säga att maten var klar. Wips, och jag var tillbaka i min kropp. Det där var helskumt, jag fattar ingenting."