Har ni nån gång haft en astral projection?

Mer
11 år 1 månad sedan #566001 av UnikOchEnsam
Mer
11 år 1 månad sedan #566388 av malin71
När jag var 3 år så hade jag en skum upplevelse. Jag låg på sängen och plötsligt så kunde jag se min själ ovanför mig fastspänd i en röd tråd. Jag kunde byta och kunde vara i själen och se min kropp i sängen också. Så gjorde jag så, fram och tillbaks några gånger. Men till slut blev jag livrädd för att den röda tråden som band fast själen skulle brista - isåfall skulle jag dö trodde jag.
Mer
11 år 1 månad sedan #566531 av Admin1
Berättade du upplevelsen för din mamma, malin71?
Mer
11 år 1 månad sedan #566532 av malin71
Admin1 - nej, det gjorde jag inte. Litade inte så mycket på mina föräldrar när jag var liten tyvärr...
Mer
11 år 1 månad sedan #566709 av Admin1
Eftersom du bara var 3 år, så kan det knappast varit något psykotiskt för då borde du haft fler liknande händelser. Tänkte du mycket på detta som barn?
Mer
11 år 1 månad sedan #566974 av malin71
Admin1 - jag vet inte om jag tänkte så mycket på det men efter det blev jag tydligen väldigt introvert och slöt mig liksom. Nästa händelse som jag kommer ihåg så var jag 5 år gammal och såg tydligt och klart, en vit ängel, en kvinna med fladdrande klänning. Otroligt vacker var hon och hon fanns där i min syn i flera, flera sekunder medans jag närmade henne... Efter det så blev synerna tätare...