Jehovas

Mer
10 år 10 månader sedan #590599 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas
De koncentrerar sig på ensamma personer och invandrare.
Mer
10 år 10 månader sedan #591133 av Saari
Svar från Saari i ämnet Jehovas
Jag brukar ha regelbundna besök av jehovas vittne. Jag tycker att det är onödig att vara otrevlig, så jag tar emot deras skrifter och låter personen prata. Sedan, när hon gått, så brukar jag kika på artiklarna och skratta samtidigt som det är sorgligt med en sekt. Bra toalett-lektyr...
Mer
10 år 10 månader sedan #591135 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas
Jehovas vittnens tidningar brukar faktiskt delvis vara intressanta. Det handlar mycket om hälsa och hur man ska leva för att må bra. I min släkt finns en familj som väldigt länge varit med i Jehovas vittnen.
De äldsta är alla i 90-årsåldern. Så deras hälsokost har gjort nytta. Jag brukar också ta emot deras tidningar utan att vara otrevlig. De är inte alls besvärliga då.
Mer
10 år 10 månader sedan #591142 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jehovas
Jehovas tror på förutspåelser, eller vad det kallas. Det och det datumet ska jorden gå under...... det och det datumet kommer jesus tillbaka...... det stuket - tror jag. Hade några (iofs trevliga) tjejer hemma hos mig som pratade om det...... ja PROFETSIOR var ordet hur det nu stavas......
Mer
10 år 10 månader sedan #591144 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas
Deras tidigare profetior har inte slagit in. De kommer hela tiden med nya profetior. Min mamma trodde att hennes moster var besviken på att inte Harmageddon hade inträffat under hennes levnad. :va?
Mer
10 år 10 månader sedan #591146 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jehovas
Vad är Harmageddon? Det finns någon film som heter det va?