Jehovas

Mer
10 år 10 månader sedan #589167 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Jehovas
Skall säga åt min sambo att göra detta..jag hatar postkodsreklam...
Mer
10 år 10 månader sedan #589181 av crazycatlady
Svar från crazycatlady i ämnet Jehovas
Jehovas är respektlösa idioter som utgår ifrån att alla andra med annan tro än de har fel och att det är deras jobb att konvertera de. De förföljde mig i flera år tills jag satte en lapp på dörren om hot att ringa polisen om de huttade in mer skit i brevlådan. Mitt sätt att se på de har inte heller precis stärkts efter att ha sett Jonas Gardells serie om aids. Istället för att ägna livet åt vad andra gör fel så vänd pekaren på er själv istället Jehovas jävla idioter
Mer
10 år 10 månader sedan #589183 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas
Men så är det väl inom all sorts religion och politik. Jag har rätt och alla andra har fel. Inte är det något särskilt utmärkande för Jehovas vittnen.
Mer
10 år 10 månader sedan #589201 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jehovas

Inwatto skrev: Du kan spärra din adress från reklam från PostkodLotteriet på postkodlotteriet.se . Då registreras du till ett spärregister och framtida reklam kommer att stoppas.

Ovanstående har jag gjort för flera år sedan och har inte fått ett enda utskick på hela den tiden! Skönt!


Tack för tipset och jag har just avanmält mig från deras reklam.
Mer
10 år 10 månader sedan #589263 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Jehovas
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
10 år 10 månader sedan #589273 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jehovas
Jag lyssnar också på min egen inre röst, som tillsammans med andra försöker att göra sig hörda för mig. De vill styra mig, men det vill inte jag. Men om jag är ett bra och lyckligt Guds barn, kan mycket väl tvivlas på.

Allt är inte av Gud, därför förkastar jag mycket av vad som sägs till mig i mitt inre! Jag går inte med på det helt enkelt. Detta för att jag blivit sviken allt för många ggr.

Men som alltid, den jag litar mest på är mig själv och den jag litar minst på är mig själv. :va? :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum