Hur ser Eran hierarki ut?

Mer
10 år 9 månader sedan #593959 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur ser Eran hierarki ut?
Högst upp socialt liv och relationer
Näst högst fysisk aktivitet
Musik
Konst
Himalaya
  • yoki
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #593997 av yoki
Svar från yoki i ämnet Hur ser Eran hierarki ut?
Intressant fundering Utomjordingen.
Jag tror att Gud finns överallt fast somliga kallar honom Allah andra kallar honom Buddha. Han finns i all världens religioner och han är alltid samme Gud. Han är så stor så han är inte med på listan.
1.Mina barn och barnbarn.
3.Min man
4.Människorna i världen.
5.Det här är viktigt världens alla djur. Egentligen har jag djuren närmast hjärtat näst efter min familj. Jag har rusat ut i trafiken och stoppat bilar när en igelkotte kom över vägen.
Mer
10 år 9 månader sedan #594003 av Utomjordingen
Tack för Era svar! Jag vill inte specificera vilken typ av hierarkin som det ska vara utan alla få ha sin egen – livet i allmänhet. Jag ser mig själv mer på ett sätt som en Joker i kortleken eftersom jag har en psykisk sjukdom. Jokern får oftast inte vara med i leken (samhället) om Ni förstår vad jag menar. Brottslingar är ibland till och med mer ”värda” än psykisk sjuka i mångas ögon. Damen i schack är värd 9 poäng och bonden 1 poäng och så vidare.

:arrow: sv.wikipedia.org/wiki/Hierarki :arrow:



Mer
10 år 9 månader sedan #594116 av Utomjordingen
Jag kom tänka på en sak. Min kvinna som är kristen sätter Jesus före mig om man säger så i hierarkin. Och det är väl rätt?!

Mer
10 år 9 månader sedan #594117 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur ser Eran hierarki ut?
Fin bild! Sin inre tro måste man få ha ifred från allt värdsligt tycker jag. Är du sotis?
Mer
10 år 9 månader sedan #594133 av Utomjordingen
Ska ta av mig masken.



Jag är:



:rotfl