I´m the Devil

Mer
18 år 2 månader sedan #32905 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I´m the Devil
Jag hade tvångstankar ett tag kombinerad med en väldig ilska. Det var väldigt jobbigt. Tvångstankarna mildrades när jag fick antidepressivat Cipramil och det var en väldig lättnad. I samband med att tvångstankarna försvann så försvann också min ilska. Hoppas att det blir bättre för dig, Jeff. Det är du verkligen värd.
Mer
18 år 2 månader sedan #32912 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet I´m the Devil
Jag vet att psykologer gärna vill lägga små idéer o strategier om hur man skall tampas med livet, är det det du menar med hjärntvätt?
Min första psykolog var väldigt snäll men ville förändra mitt beteende avsevärt åt vad jag tyckte var helt fel inriktning. Jag mådde bara sämre o sämre utav det.
Mer
18 år 2 månader sedan #32913 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet I´m the Devil
Tack för dina vänliga ord Admin!!! Jag har fått Zoloft nu och hoppas på att det blir bättre.
Mer
18 år 2 månader sedan #32914 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet I´m the Devil

1of3 skrev: Jag vet att psykologer gärna vill lägga små idéer o strategier om hur man skall tampas med livet, är det det du menar med hjärntvätt?
Min första psykolog var väldigt snäll men ville förändra mitt beteende avsevärt åt vad jag tyckte var helt fel inriktning. Jag mådde bara sämre o sämre utav det.


Du har rätt 1of3!!! Precis så.
Mer
18 år 2 månader sedan #32924 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet I´m the Devil
Man ska inte tro alltför mycket på psykologer o deras s.k. väg. Man ska i första hand se till sig själv o sina behov för en psykolog kan ju inte alltid veta vad som är rätt för en. Ta psykologen med en nypa salt. Tro inte alltför mycket på han/hon.