I´m the Devil

Mer
18 år 2 månader sedan #32886 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet I´m the Devil
Har du bevis att det som sker är verkligt, så är det så. Jag har det.
Mer
18 år 2 månader sedan #32890 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet I´m the Devil
Eller så är allting bara en dröm...

/Sofie
Mer
18 år 2 månader sedan #32893 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet I´m the Devil
godmorgon
bevis på vaddå jeff?
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32895 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet I´m the Devil
Har också hört nåt liknande om att psykos skulle vara rädsla som man placerat utanför sig själv på något sätt. I typ fantasier och sånt. För mig har psykosen inneburit massa rädsla, men också mycket ilska. Kanske ilskan finns ovanpå rädslan? Jag tycker mig märka det i mitt eget liv nu...
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32896 av
Svar från i ämnet I´m the Devil
Linnea,

Som jag sa tidigare. Psykos skulle kunna till stora delar bestå av vrede, ilska, aggresioner som inte hittar någonting att rikta sig mot, om man nu ska tro att det är så. ...

/Sofie
Mer
18 år 2 månader sedan #32897 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet I´m the Devil

1of3 skrev: godmorgon
bevis på vaddå jeff?


Min psykolog vill sätta dit mig på något sätt. Hon låter mig inte vara för den jag är, utan ska utföra någon slags hjärntvättningsprocess på mig och jag påverkas negativt av det. Sen så blandar hon in sitt eget liv i mitt. Får psykologer göra det? Vet att jag tog i lite för mycket i mina inlägg igår kväll men bitter på psykiatrin är jag. Det handlar nog inte om psykos utan mer tvångstankar. Att man har massa störande tankar i sig som tar en massa energi som ältar och ältar. Man tänker bara på all skit och elände och min psykolog är så ofta.