Spänningar.

Mer
13 år 3 veckor sedan #393387 av unGod
Svar från unGod i ämnet Spänningar.
jahap.
Mer
13 år 3 veckor sedan #393393 av Geta
Svar från Geta i ämnet Spänningar.
Min tandläkare brukar säga till mig att jag bara ska låta käken hänga
och på så sätt minska spänningarna.
Mer
13 år 3 veckor sedan #393423 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spänningar.
Geta,

Du skulle sagt åt din tandläkare att min käke brukar hänga, när jag skall betala räkningen här. :D :D :D
Mer
13 år 3 veckor sedan #393428 av Geta
Svar från Geta i ämnet Spänningar.
Det är bara att betala och se glad ut. :D Jag har faktiskt haft en tandläkare
som bad om ursäkt när han skulle ta betalt.
Mer
13 år 3 veckor sedan #393522 av Poppy
Svar från Poppy i ämnet Spänningar.

Admin1 skrev: Hej, Maran!

Du kanske skulle pröva kognitiv beteendeterapi (KBT) på Internet. Det finns en australiensisk sajt MoodGYM, där man får gratis terapi på nätet om man registrerar sig. Abzu har prövat denna behandling. Enligt en färsk undersökning skall KBT via dator fungera. moodgym.anu.edu.au/

Det finns också en självhjälpsbok i KBT Mind over Mood, som kostar 220 kr. Boken är recenserad här:
www.viska.se/index.php/recension ... -you-think
Admin


Gammal tråd eller inte... jag gjorde det där testet och fick "mild depression". Men jag är inte riktigt mej själv nu, jag är inte som jag brukar vara.

Kanske är en biverkning av Haldolen, jag har ju ätit den några månader nu. Tyckte inte jag fick några biverkningar alls tidigare, men "depression" finns ju med som biverkning och det kanske kan komma efter några månaders Haldol-ätande även om man inte fått det tidigare.

Eller så är jag bara slutkörd. Har iaf lite semester nu. Får se om det blir bättre när jag fått vila upp mej. Annars kanske jag ska fasa ut Haldolen. Får prata med farbror doktorn om det hela.