Vad skulle du gjort om du hade en vecka kvar att leva?

Mer
8 år 9 månader sedan #756925 av Utomjordingen
Ja, fast det är en realistiskt ångest/vanföreställning för mig som ger mig ännu mer ångest på grund av "DET" (minst en värld till utöver denna) som finns för mig på riktigt!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 9 månader sedan #756941 av Jocke
Ja, om jag var klar i huvudet och inte hade en massa slangar inkopplade till kroppen, så skulle jag nog dricka mig berusad på antingen Gin eller Whisky varje kväll och precis som Fantasio fråga ngn läcker dam om sex som ngt jag kan berätta om för keruberna däruppe?

Vars är världen på väg?
Mer
Mer
8 år 9 månader sedan #757233 av Admin1
En whiskypinne vore inte helt fel. Troligen skulle jag äta på restaurant sista veckan också.
Mer
8 år 9 månader sedan #757285 av Utomjordingen
Om allt hade spårat ur för mig så långt att jag hamnade på gatan på grund av min låga sjukersättning så skulle jag nog hellre driva omkring och vara nån slags liftare.

Men som sagt, jag har min kvinna än så länge som är en livboj för mig här ute i samhället och jag är än så länge somatiskt (kroppsligt) frisk så det blir inget med "DET"!



Vad hade Ni gjort om Ni inte fick direkt pengar från systemet som man kan leva på?
Mer
8 år 9 månader sedan #757500 av Admin1
Hamna på gatan brukar man göra vid missbruk eller om man inte betalt hyran på länge. Är man ganska dålig får man gruppboende. Men det beror också på en själv. Vissa vill vara fria och hemlösa.