Vad skulle du gjort om du hade en vecka kvar att leva?

Mer
8 år 9 månader sedan #757518 av Cosmos
Jag skulle tanka upp min Mitshubishi (med körförbud) och bara dra söderut, hälsa på gamla vänner på vägen (Eva, the point of no return) och sedan göra allt det jag inte har gjort. Odla min rebelliska sida, genomgå en skönhetsoperation, råna en bank och slutligen dricka upp en hel bar i Paris, Rom eler Monte Carlo.

Är vi inte alla primitiva när man står inför ett ultimatum?
Mer
8 år 9 månader sedan #757543 av zoegas
Det var ingen dålig vecka.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 9 månader sedan #757607 av Jesus/magnus
jag skulle sakna er :hjärta

och bedja om att folk skulle sluta krossa min skalle. :hjärta

John 8:31-32.
Mer
8 år 9 månader sedan #757654 av tequilarose
Issa-Jesus ! Kom ihåg att vädja är alltid inte rätta vägen även vi behöver ruska om rejält människor för att dessa ska vakna upp ibland ! Man är inte mer än mänsklig ~ Kom ihåg det. Människor förstår inte det här med utomjordingar vilket jag egentligen jag heller gör. Men jag har varit med om märkligare saker som är ännu konstigare. Som jag vet att jag är ensam om enligt Google som ingen skulle någonsin tro på ens ett gnutta av sanning. Om utomjordingar finns de massor av prat om på Google. Nånting är det..... Men vad det är vet jag inte.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #767054 av Frankie

Geta skrev: Dödsstäda.


Vet du Geta, jag med.. Det hade varit rätt jobbigt för mina kvarstående att "hitta" vissa saker bland mina tillhörigheter.
Så jag hade bränt upp bevisen! :mrgreen:

Jag hade för övrigt packat min största väska och stuckit. Vart som helst. Men helst utomlands.
Mer
8 år 8 månader sedan #767191 av Zoidar
Jag hade nog spenderat mesta av tiden antingen vid havet eller i kyrkan och lyssnat på psalmer.

Anchored in Christ ✟