Att måla fan på väggen

Mer
7 år 11 månader sedan #825759 av Nissegossen
Biverkningar på alla gamla tiders depå Neuroleptika är t.ex liknande de på Haldol. Suck det krävs medicin mot biverkningarna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 11 månader sedan #825761 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att måla fan på väggen
Vad bra att de tidiga antipsykotika är borta. Haldol har jag egen erfarenhet av och jag gillade den inte.
Mer
7 år 11 månader sedan #825767 av Nissegossen
Fantasio, jag har en "snäll" variant med trilafon och den är nog den bästa medicinen utav de gamla. Är man rätt medicinerad på den, så har man knappast några biverkningar. Dock vill jag ha kvar Akineton och det för att det ger en skön känsla när den börjar verka och man blir skönt avslappnad i musklerna. jag kallar den min må bra medicin.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 11 månader sedan #825769 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att måla fan på väggen
Vad händer om/när du får slut på dem? Mår du fasligt dåligt, eller?
Mer
7 år 11 månader sedan #825773 av Nissegossen
Fantasio, jag mår inte dåligt och de är inte beroendeframkallande, men jag klagar högljutt hos läkare och vårdpersonal om jag är utan. Vill ju må bra!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 11 månader sedan #825776 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Att måla fan på väggen
Har bara en akineton/dag, den räddar mig från stelhet, men det är ingen större njutning med den, effekten är så marginell annars.

Vars är världen på väg?