Innan du fick diagnosen, hur var det?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 3 månader sedan #801492 av lonely
Svar från lonely i ämnet Innan du fick diagnosen, hur var det?
Ja jag har haft tretton olika diagnoser lite av varje stämmer in på mej.... så jag vet inte söker fortfarande efter svar.

medicinerna fungerar jättebra


lidadande e btydligt mindre än det någonsin varit i hela mitt liv.
Mer
8 år 3 månader sedan #801503 av IngeF

Geta skrev: När jag var barn var jag plattfotad. Då fick jag prova ut särskilda kängor med hålfotsinlägg på
Vanföreanstalten i Göteborg. När jag har blivit äldre verkar plattfötterna försvunnit. Ärvde det
efter min farfar. Han gjorde inte värnplikten på grund av sina plattfötter.

Spissføttene er ikke noe jeg ble født med i det hele tatt. Det er resultat av feilstilling etter operasjon for å kunne gå. For hvert steg på innsiden av stortåen ble føttene spissere og spissere. Det handler om vektbelastning rett og slett.
Mer
8 år 3 månader sedan #801504 av Geta
Vad betyder spissere?
Mer
8 år 3 månader sedan #801505 av IngeF

lonely skrev: Ja jag har haft tretton olika diagnoser lite av varje stämmer in på mej.... så jag vet inte söker fortfarande efter svar.

medicinerna fungerar jättebra


lidadande e btydligt mindre än det någonsin varit i hela mitt liv.

Om man kalles schizofren eller schizoaffektiv har veldig lite betydning for behandlingen,egentlig, men schizofreni er fortsatt sinnbildet på galskap i allmuens bevissthet.
Mer
8 år 3 månader sedan #801507 av IngeF

Geta skrev: Vad betyder spissere?

Mere "pointy" om man kan bruke et engelsk ord. Belaster man innsiden av stortærne når man går, vil tåen presses mer og mer innover, og man får en "spiss" fasong fremst på foten "spissfot."
Mer
8 år 3 månader sedan #801508 av Geta
Spetsfot?