Vänder nu mig till friska människor!

Mer
8 år 3 veckor sedan #815920 av Utomjordingen
Vi psykisk sjuka står hela tiden på ruta 1 - som är moment 22.

Lösningen borde vara här men jag vill inte jobba på nån slags lagerbyggnad eller liknande:

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 3 veckor sedan #815924 av Jocke
just därför tror jag mer på asperger diagnos än just på schizofreni, tror jag kan få mer hjälp i min futtiga tillvaro med den. Jag kommer ingen vart, trots att hjärnan säger att det är tomt!

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 3 veckor sedan #815928 av Utomjordingen
Jocke, du kanske skulle ha en hobbyverksamhet? Jag har tänkt att ha så i framtiden i alla fall - för jag är rätt så företagsam av mig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 3 veckor sedan #815931 av Jocke
Det enda jag är intresserad av är bilder, speciellt med konstnärlig syn på tillvaron. Ord är jag också intresserad av, men det är futtiga intressen sedd i sammanhanget.

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 3 veckor sedan #815932 av Utomjordingen
Du vill alltså inte skapa själv som du eventuellt kan sälja tillexempel via hemsida som du skulle kunna skapa? Utan bara skåda vad andra har gjort? Typ, en kritiker som gör recensioner av bilder som är konst?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 3 veckor sedan #815951 av Jocke
Ja, jag försöker plocka russinen ur kakan som en slags livets recensent. Har ju en blogg, Admin har lagt in den någonstans? Men det var jättelängesedan jag var där. Jag är inte lagd för att göra collage eller samlade bilder som kan säljas via copyright? Jag är mer en debattör som vill diskutera livets kärnämnen. Har nu varit till boendet blev väl lätt uppiggad, men jag känner instinktivt att ngt är fel? Ni menar att jag ska hålla på det privata jag har med mina vänner? Men jag känner att det är full fokus hitåt why! Det är ju så att det lätt blir rykten som kan stjälpa ens framtid. Men jag kan säga att jag är lätt deprimerad just nu, och känner att livet inte har så mycket att erbjuda just nu!

Vars är världen på väg?