Så vad tycker ni om pedofiler, våldtäktsmän?

Mer
7 år 9 månader sedan #844788 av charlie2

Geta skrev: Vet du hur det har gått för den här skolkamraten? Reagerade inte lärarna på hur ni
behandlade honom?


har för mig att han bodde på ett behandlingshem på Gotland. :!: k
kommer också i håg namnet på stället han bodde på med skriver inte ut det här på grund av sekretess.
jo lärarna reagerade jag var nära på att bli utslängd från skolan för att jag trackade honom hela tiden jämt.
du får också tänka på att yngre män är mera aggressivare än äldre män. :!:
Mer
7 år 9 månader sedan #844789 av charlie2

Geta skrev: Vet du hur det har gått för den här skolkamraten? Reagerade inte lärarna på hur ni
behandlade honom?


jag minns att han alltid hade med sig en personal när han satt i datasalen.
just för att han inte skulle kolla på barnporr på datorn därför så följde det allltid med en ledsagare vid datasalen. :!:
Mer
7 år 9 månader sedan #844791 av charlie2

Geta skrev: Vet du hur det har gått för den här skolkamraten? Reagerade inte lärarna på hur ni
behandlade honom?


pedofiler är ovanliga att stötta på med oftast om de har aspberger syndrome eller liknade okcså så blir de utplacerade på olika lss enheter tex behandlingshem eller gruppboende eller något liknade okcså.
så man kan ha oturen att bli tvugen att bo med dem tyvär även fast man aldrig vill ha med dem att göra. :cry:
Mer
7 år 9 månader sedan #844792 av Shadow
jag sympatiserar inte med pedofiler eller våldtäktsmän, försöker undvika i sådana fall.

Har själv stora problem med relationer , speciellt med kvinnor som nästan alltid visar avigsidan till när dem märker att man är psyksjuk. På det förra stället jag bodde på ville grannkvinnan slåss med mig p.g.a av min sjukdom.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 9 månader sedan #844798 av Jocke

charlie2 skrev:

Geta skrev: Vet du hur det har gått för den här skolkamraten? Reagerade inte lärarna på hur ni
behandlade honom?


pedofiler är ovanliga att stötta på med oftast om de har aspberger syndrome eller liknade okcså så blir de utplacerade på olika lss enheter tex behandlingshem eller gruppboende eller något liknade okcså.
så man kan ha oturen att bli tvugen att bo med dem tyvär även fast man aldrig vill ha med dem att göra. :cry:


Inte tror jag pedofiler har aspergers syndrom?!

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #844813 av lonely
Jocke mata inte trollen.