Så vad tycker ni om pedofiler, våldtäktsmän?

Mer
7 år 8 månader sedan #845496 av charlie2
nej men han var dömd pedofil och hade alltid med sig en personal när han satt vid datasalen för att han inte skulle
kolla på barnporr. :!:
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845570 av lonely
Jag blev våldtagen som barn. Är tårögd just nu.... Önska det fanns nånting konstruktivt vi kunde göra för att lösa det här med att barn inte råkar illa ut på olika sätt. Det är juh inte meningen att dom ska skadas på olika sätt memingen är juh att vi ska finnas där för barnen. Vilket är det naturliga och borde vara det självklara!

Vad det är vet jag inte.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845589 av Miika
:kram :hjärta
  • Patient
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845601 av Patient

Geta skrev: Kan man tycka om dem och sympatisera med dem?


Hagamannen blev ju misshandlad av någon lynchmobb. Det tycker jag är sjukast av allt. Han hade ju erkännt och tagit sitt straff, sen skulle galningar lyncha honom privat och slå honom med golfklubbor.

Det tycker jag är absurt att dubbelbestraffa eller överbestraffa någon.

Och tvångsmedicinering liknar faktiskt våldtäkt. Man får inte bestämma själv över sin egen kropp vid tvångsmedicinering eller om någon våldtar en. Ert fina tvångspsyk liknar våldtäkt.
Mer
7 år 8 månader sedan #845802 av charlie2

lonely skrev: Jag blev våldtagen som barn. Är tårögd just nu.... Önska det fanns nånting konstruktivt vi kunde göra för att lösa det här med att barn inte råkar illa ut på olika sätt. Det är juh inte meningen att dom ska skadas på olika sätt memingen är juh att vi ska finnas där för barnen. Vilket är det naturliga och borde vara det självklara!

Vad det är vet jag inte.


fy fan skulle du inte slå ner den ful gubben om du träffade honom i dag. :?:
  • Patient
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845814 av Patient
Nu förstår jag inte. Du vill att det gör ont?