SOS

Mer
4 år 6 månader sedan #1193103 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
På secondhand finns skrivare för en hundring.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1193140 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SOS
jag brukar gå in på biblioteket när jag skrivet ut. skickar mail från datorn hemma till en mail som jag kan komma åt på biblioteket.

tar inte längre tid än ett par minuter oftast- skriver ut nån gång i veckan. kostar 2kr/sida.

har skrivare hemma jag inte orkat göra iordning.
Mer
4 år 6 månader sedan #1193159 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS

MsTibbs skrev: SOS alarm har en app, som automatiskt skickar ens koordinater om man ringer 112! Tips! :)


Jag har appen på min mobil, tror jag lagt in den på viska.se förut
www.krisinformation.se/artiklar/sos-alarm-app

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1196222 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Det var synd att jag inte skrev lappar under dagen, nu blir det inte av. Jag är ofta vaken om nätterna, då är det säkrast att sprida propaganda. Ska man dela i samma brevlådor eller ska man gå till nya ställen och dela ut?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1196614 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
"Regimen försöker hålla dig och mig lugna och lättstyrda. Vi ska vara villiga konsumenter och rösta på något av de etablerade partierna. För dig som vill bryta dig loss från träldomen finns det sedan en tid ett alternativ, en verklig opposition. Partiets namn är Samlingen för oberoende seloter, förkortat SOS.

Vi kämpar för alla människor, inte bara överklassen, medelklassen, underklassen eller vad det nu kan vara. Inte vänster, inte höger, bara framåt.

Den socialdemokratiska regimen kommer att förgöra landet om inget radikalt görs. Folket måste samlas under en fana och storma Rosenbad. Förrädarna därinne måste straffas.

I nästa val skriver du Samlingen för oberoende seloter på en blank valsedel. Vägra vara en träl, kräv din frihet. Är du dessutom villig att kämpa för din frihet mer än en gång vart fjärde år är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 011XXXXX.

Väl mött vid frontlinjen!"

Jag kommer att skriva minst 20 blad inatt. Kanske väcker jag någon.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 6 månader sedan #1196615 av memphis
Svar från memphis i ämnet SOS
Fantasio, tänk om någon ringer polisen?!