Fortkörningsböter

Mer
7 år 8 månader sedan #856939 av Melun
Svar från Melun i ämnet Fortkörningsböter
Handla mat i stort sett... en till två gånger i veckan.
Mer
7 år 8 månader sedan #856942 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fortkörningsböter
Jag sålde bilen, när jag inte hade råd med den. Sedan har jag bosatt mig där
jag inte behöver ha bil.
Mer
7 år 8 månader sedan #856943 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Fortkörningsböter
Jag har ingen bil, men har haft körkort i typ tolv år. Kört mest på hemvärnsövningar. Har aldrig fått fortkörningsböter, men brukar heller inte köra för fort.
Mer
7 år 8 månader sedan #856990 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fortkörningsböter
Jag sålde min sista bil pga en kraftig tillsägelse uppifrån, kör du bil, kör du ihjäl dig! Veckan därpå, på lördagen efter att ha ställt bilen under veckan, så vaknade jag och såg direkt, min syster stå och slänga blommor på mig i hålet som jag upplevde mig sväva i. Sålde bilen senare, efter att ha tankat luft i däcken och sålde till en försäljare som gav ett pris och jag sålde för att bli av med bilen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #856999 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fortkörningsböter
Har åkt dit en gång, körde 43 km/h på en 30-sträcka. Kostade mig 2 400 kr. Sura pengar...
Mer
7 år 8 månader sedan #857227 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Fortkörningsböter

Melun skrev: Handla mat i stort sett... en till två gånger i veckan.


Låter som om du kan klara dig utan bil. Du kan ju flytta närmare en affär. Väldigt skönt att slippa problemen med bilen. Mer besvär än nytta och dyrt också. Man kan åka buss eller taxi. Det är sällan jag åker taxi och kanske en gång vart tredje år. En gång buss per år.