Jag slängde ut TV:n!

Mer
7 år 8 månader sedan #858913 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jag slängde ut TV:n!
det är fan synd att jag har gratis kanaler asså. men det är coolt att se på film

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 8 månader sedan #858916 av vespire
Svar från vespire i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Den enda kanalen värt nåt, är nog RT (Russian Television). Mina föräldrar har den hemma i sitt utbud. Bra nyheter och dokumentärer där, inget skitsnack baserade på lögner. Men den hade vi aldrig. Orättvist!
Mer
7 år 8 månader sedan #858918 av Melun
Svar från Melun i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Tv, nej det är inget jag orkar med. Håller mig till datorn. Har dock platt-tv och dvd-spelare och en massa dvd-filmer, utifall.
Mer
7 år 8 månader sedan #858919 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Har bara VHS-spelare.
Mer
7 år 8 månader sedan #858924 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Har inte haft TV på många år. Behövs inte när man har dator. Fick betala licensen för min dator och två dagar efter jag köpt TV-mottagare att plugga i USB som Inwatto här, jag hade 6 kanaler som var fria, hade perfekt bild då jag kan se TV-masten från balkongen. Vill tillägga här till Inwatto att ett TV-kort köper dig inte fri ifrån licensen, TV-kort gör den licenspliktig. Så kom domen i högsta rättsinstans Förvaltningsrätten två dar efter jag köpt TV-mottagare om att det var fel att kalla datorn en TV-mottagare, och det är den inte, den är per definition ingen TV. Vill jag se på något, som inte är på SVT kan jag betala för att se det på datorn om jag vill.

Vill tillägga att TV-mottagaren till datorn gav jag bort till en vän, med installeringsskiva, fjärrkontroll, kabel och antenn, visserligen hade jag det sedan innan, men personen fick den.

Min TV kom jag underfund med när jag skaffat den och en digitalbox från Comhem att ja, på en månad hade jag bara tittat på ett eller två program. Då slängde jag ut TVn och sade till en granntjej som jobbade i den lokala livsmedelsbutiken på det närmsta torget extra på sin lediga tid och köpte en TV för de pengar hon själv hade jobbat ihop. Jag tyckte att hon skulle ha min digitalbox och jag betalade den tiden ut och därefter gick jag och talade om för henne att nu får du betala TVn själv, du får digitalboxen. Tror jag betalade 24 mån. Hon fick boxen bara för att annars hade hon fått titta på vad hennes mamma tittade på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #858929 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Brukar se minst två program per kväll. Igår såg jag Fråga Doktorn och
släktforskningen med Martina Haag.