Polisen

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 6 månader sedan #877417 av Fantasio
Polisen skapades av Fantasio
Är snuten våra vänner, eller jobbar de för ljusskygga organisationer? Jag har dåliga erfarenheter av polisen, både den vanliga och säkerhetspolisen. Jag blev grovt misshandlad för några år sedan och fallet lades snart ner. Vidare har de inte lyft ett finger vad gäller de anmälningar jag gjort.

Snuten är regimens skoningslösa knytnäve, med våldsmonopol. Jag föraktar dem, jag bekämpar dem genom mitt parti. ACAB!
Mer
7 år 6 månader sedan #877420 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polisen
Jag har bara en erfarenhet av polisen. 1984 blev jag handräckt. De två
poliserna som hämtade mig i min lägenhet gjorde det på ett professionellt
sätt. Jo, jag har blivit stoppad av polisen för att blåsa i alkoholmätare
också.
Mer
7 år 6 månader sedan #877422 av mopa
Svar från mopa i ämnet Polisen
Jag är inte så glad i poliser. har blivit hämtad flera gånger,o det har gått våldsamt till.
Mer
7 år 6 månader sedan #877424 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polisen
Jag gjorde inte motstånd mot poliserna. Jag tyckte att det var skönt
att de kom och hämtade mig.
Mer
7 år 6 månader sedan #877440 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Polisen
Jag har haft en polis som bollplank i många år och fortfarande fast han är pensionerad sen flera år tillbaka. Det är en man jag kommit att respektera stort.
Mer
7 år 6 månader sedan #877449 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Polisen
jag hatar polisen!. dom sätter dit mig för brott jag inte begått. först narkotika brott, dom sa att jag var drog påverkad även fast jag vet att jag inte var det. när jag fick brev hem angående narkotikabrott så undrade jag vad det var för drog jag tagit. det kunde dim inte säga sa dom och så sa dom att det var sekretess.. är inte det bara konstigt att man blir dömd för brott som man inte begått??.

sedan en annan gång så sa dom att jag hade sparkat en polis i magen även fast jag vet att jag inte gjort det.. när jag hamnade i tingsrätten så satt polisen och ljög hela tiden, dom hade falska polis vittnen som påståg att dom sett det även fast jag inte gjort det.!!!!