Polisen

Mer
7 år 6 månader sedan #877580 av Richard
Svar från Richard i ämnet Polisen
De kunde kanske införa sådana där "tafsa inte"-armband, som snillet till rikspolischef erbjöd inför sommarens festivaler, för en del andra brott? Typ "stjäl inte"-, "misshandla inte"- o "lattja-inte-med-radioaktiva-grejer-i-köket"-armband?
Mer
7 år 6 månader sedan #877638 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Polisen
Polisen jag var granne med sade, Nisse du tar väl dina mediciner annars tar vi in dig och han fick en drös texter jag skrivit och nästa gång jag träffade honom sade han, Nisse du är fan inte riktigt klok och jag tog med mig dina texter till jobbet och nu har du ju Säpo på dig och jag tror dig om allting.

Han har dock sagt senare, du ser inte intelligent när man ser dig, men fan det är du! Jag vet inte vad jag skall säga om hans egen intelligens, jag vill inte ha rykten cirkulerande om honom...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #877640 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Polisen
Jag har fortfarande numret till hans mobil om han inte har bytt det. Han har den med sig på jobbet också

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #877641 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Polisen
Om någon skulle vilja mig något illa har jag lärt mig att ringa polisen och säga kollega i underläge! Skulle gissa att varenda patrull på stan tog sig dit de spårade numret till. Jäkligt effektivt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #877645 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Polisen
Jag har alltid rent generellt kommit bra överens med Polisen! Jag fick LPT 2008 då jag själv lekte Polis på stan och gick in på en krog och sade till ngr kroggäster att dom vänligen skulle hänga med upp till sjukhuset för blodprov gällande drogmissbruk! Det var då jag blev inlagd men Poliserna som hämtade mig var väldigt trevliga! Annars så har jag alltid kommit bra överens med Polisen!
Mer
7 år 6 månader sedan #877751 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Polisen
Påminn dem om att de skall underordna sig och lyda myndigheter och makthavare och vara beredda att göra allt som är gott