Vår Nissegossen

Mer
7 år 5 månader sedan #878010 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vår Nissegossen
ja gillar din stil^^
men men
å kvinnor kvinnor ;)
Hallelujah

Jesus/magnus

ps välj själva, Jesus eller magnus,
eller båddera ;) ds.

John 8:31-32.
Mer
7 år 5 månader sedan #878011 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vår Nissegossen
Må denna tråd vila i frid sa du Nissegossen. Innan dess vill jag bara säga, du har gjort mig heligt förbannad emellanåt, men med glimten i ögat. Du är en mästerkock och en stor humanist, speciellt med din göteborgska humor. Har aldrig fattat om du sover i din säng, eller i din snurrefåtölj. Gott hjärta - det har du som ofta ser till att de som har det sämre får sitt och nu tänker jag på att du gav bort en laptop till en fattig människa, ger tiggare mm. Du verkar också vara väldigt datorkunnig och klurar ut det mesta. Ditt kunnande om din hemstad är både spännande och roligt att läsa. Kort och gott: Vad hade viska varit utan dig (och några andra veteraner)?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 5 månader sedan #878019 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vår Nissegossen
Ja, du verkar vara en hänsynsfull person Nisse! Du har ju några ggr försökt hjälpa mig över den spärren som nolltolerans mot stress verkligen innebär. Och så tror jag vi har fundamentalt olika syn på hur politik ska bedrivas? Men du verkar allround med att närma dig andra, har just tittat på Timbuktu från vasateatern i Stockholm med Thomas Andersson Wij där kan man verkligen tala om äkta människokärlek!

Att tro på andra är väldigt viktigt! Ja, jag undrar ju egentligen varför det dröjde så länge med att bli inkorporerad inom viskas värld, men höll ju på med politiska inlägg i ngn insändarspalt i ngn tidning, så jag har vanan inne att pokulera med de som har andra åsikter. Det kunde visserligen gå hett till ibland, Men numera så är det nästan enbart viska som är min livsnerv numera. Tack för dessa tio år Nisse jag har fått umgås med dig och andra här på spalten.

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 5 månader sedan #878043 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vår Nissegossen
Grattis och tack, Nissegossen! När Nissegossen började på sajten, så blev sajten hackad ganska ofta. Det berodde på att systemet vi hade då hade massor av säkerhetshål. Nu har vi ett säkrare system och det var länge sedan vi blev hackade.
Mer
7 år 5 månader sedan #878121 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vår Nissegossen
Tack Admin, trodde att denna tråd var död och begraven, inte den här gubben, han är förövrigt seg, så det finns inget ätbart, dock om det var allmän svält och jag dog före andra, käka upp det som är kvar, det är mat, men vänta tills jag är död.

Låt tråden vila i frid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #878128 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vår Nissegossen
Det står i Bibeln att de åt sina barn på grund av svält. Kunde de inte bara avstå att
äta sina barn och dö ändå.