Skåningar - Ska vi starta en revolution, Skåne till Danmark!

Mer
6 år 11 månader sedan #935481 av Nissegossen
Min far vilar bredvid henne hon valde det själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935484 av Nissegossen
Platsen de vilar på ägs utav en syster som äger gravbrevet. Hon ser till att graven sköts om, där emot inte min däremot inte mormors och min morfar grav sköts inte, för graven är nog tagen vad jag tror. Det på samma kyrkogård

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935487 av Nissegossen
Min far var arg, de köpte en livstids gravplats är det inte då så, att inte då de köpt gravplatsen för evigt. Eftersom det stod så i avtalet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935488 av Nissegossen
Min farfars och farmors grav ser min bror till att sköts och han äger gravbrevet. På samma kyrkogård har jag sett min anfaders gravsten den står i kyrkan uppställd. Leta efter levande bland de döda, vad skall det vara bra för?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935492 av Nissegossen
Sitter här med obrukbar dator Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, <!-- e --><a href="mailto:support@one.com]support@one.com[/url]<!-- e --> and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935507 av Geta
Förr hade man nog gravplatser för evigt men nu omförhandlas gravplatserna ständigt.