Vem här känner också igen psykopater?

Mer
6 år 1 månad sedan #1033442 av Nissegossen
Det finns numera bara en Nissegossen och det är sökbart och ingen annan har numera Nissegossen än jag på webben

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1033446 av Nissegossen
Kan bara säga att en jag person behöver inte vara psykopat, det är troligast en person som mår dåligt och är troligtvis deprimerad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1033705 av Zoidar
Svårt att veta. Personen själv vet nog inte alltid om det. Folk kan nog ha mer eller mindre psykopattendenser. Psykopater är svåra att hjälpa för de vill inte ha hjälp. Som troende kanske det bästa man kan göra är be för psykopaterna. Hopp finns för alla.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 månad sedan #1033733 av Utomjordingen
Tyvärr, jag har erfarenhet av psykopater! Har som sagt blivit misshandlad minst 15 gånger utav män i mitt liv varav några mordförsök också. Med andra ord, minst 15 ond till männen och högst 1 ond till kvinnan (eftersom psykevårdaren som jag var ihop med var jämt otrogen). 15-1 till männen!
Mer
6 år 1 månad sedan #1033758 av Admin1

Nissegossen skrev: Det står ju skrivet att det är zoegas, han har snott min avatar, den här som Admin lagt in är min gamla,låt er inte luras av zoegas, han har snott min, men han vill bara jävlas med mig och alla andra blir lidande, mina bilder ligger ju på viska och tydligen kan man använda en vilken som helst

zoegas har bytt avatar nu.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1033858 av Utomjordingen
Ok! Jag har i alla fall levt med en annan kvinna sen dess när mitt X lämnade mig och som alltid-alltid var mitt X ständigt otrogen. Sen vart ju inte mitt X nöjd med att vara otrogen utan hon ville ha barn med mig också i samma veva vilket jag inte gick med på. Tack och lov så gick jag inte på den lätte!

Min nuvarande kvinna skulle aldrig falla så lågt som mitt X gjorde!
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.