Vem här känner också igen psykopater?

Mer
6 år 1 månad sedan #1033174 av zoegas
Du tror jag skojar med dig? Schizofrena män är singlar till 95% Fattar du?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
6 år 1 månad sedan #1033179 av Carmen Al Kebab
Men det kan väl ha andra förklaringar än bara en schizofreni diagnos?

Jag vet att familjen är narcissister, men jag kan hantera dem... Kommer inte stanna i evigheter.
Mer
6 år 1 månad sedan #1033188 av zoegas
Det tror du! Men du har varit här i ett och ett halvt år!

Den idioten som knullstycka Kim Wall. DET var en psykopat. För han fattar inte hur offret kunde känna sig jämtemot hans egna lustar. Och han hade ett sånt jävla ego som trodde att han skulle komma undan med det... Du vet inte ens vad ego betyder, så varför försöker jag...

Nu imorgon. Så sluta läs på internet. Inget mer adhd damp jafan det nu är för specialintresse du börjat ta åt dig. Tänk i dina gamla banor. Plugga! Skaffa dig ett jävla jobb! Hitta en tjej och kompisar. Skaffa dig ett jävla liv! För den banan du är på nu leder rakt ner i ett helvete.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
6 år 1 månad sedan #1033267 av Maxjohan1983
Troligare är att de är aspergare med dålig självinsikt.

Nisse har rätt. Jag var inne på psykopatsvängen i flera år. Det var liksom mina utomjordingar och sånt. När jag insåg utomjordingar bara var påhitt.

Det leder inte till lyckans land att snöa in på psykopater. Jag har lyckats släppa psykopatgrejen. Och jag försöker inte analysera så mycket.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 1 månad sedan #1033273 av Undrande
Det är en falsk Nisse här... :lol:
Mer
6 år 1 månad sedan #1033440 av Nissegossen
Det står ju skrivet att det är zoegas, han har snott min avatar, den här som Admin lagt in är min gamla,låt er inte luras av zoegas, han har snott min, men han vill bara jävlas med mig och alla andra blir lidande, mina bilder ligger ju på viska och tydligen kan man använda en vilken som helst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum