Jag måste träffa någon på mottagningen.

Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1064463 av Lelle
Det var något konstigt från slutet av maj början av Juni - bra fråga vad som hände. Men när jag gick upp successivt i dos på Olanzapin så knockade den ut mig någon timma efter jag tagit den. Sen när jag vaknade dröjde det inte länge tills den avtog att verka. Hade i och för sig tagit kaffe vissa mornar, men slutade även med kaffe, men verkade ändå inte bli bättre. Jag hade Haldol och Abilify hemma också. Jag tog Abilify, men 1 timme och 10 minuter efter jag tagit Abilify så blir jag JÄTTE JÄTTE hungrig, så jag måste gå till frysen och steka upp mat och vräka i mig. Fyfan, mongomedicin. (så får man inte säga) förlåt!!!!., Men det funkar inte och idag har hungern fortsatt hela dagen, måste vräka i mig mat med jämna mellanrum. Det funkar inte och man kan sätta i halsen!!!! Jag måste komma i relation med mottagningen och träffa någon där! Jag funderar på Trilafon. Kanske den kan vara bra, jag ser det på dess farmakologiska profil att det kan funka - effekt och ingen jävla extrem hunger oavbrutet. Men Zyprexa, den som ska ge mest hunger! - gjorde mig aldrig hungrig dock, inte någon gång. Så det blir inte lätt att veta!!!! Jag blir hungrig på Abilify men inte på Zyprexa - så jag måste inte bli hungrig på alla antipsykotika ! men jag måste ha ett normalt liv.!

ett normalt liv är inte att äta oavbrutet.
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064467 av Geta
Nej, det är inte ett normalt liv att vara hungrig jämt. På några månader kan man gå upp många kilon. Känner igen mig.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064470 av Lelle
jag och mottagningen får lösa det här. Måndag imorgon, tur. Ringer.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064476 av Maxjohan1983
Motionerar du hårt nu? Om du gör det kanske det är därför kroppen skriker efter mat.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 10 månader sedan #1064477 av Geta
Det är vanligt att bli vrålhungrig på antipsykotika. Det verkar som att det inte finns någon botten i magen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064478 av Lelle

Maxjohan1983 skrev: Motionerar du hårt nu? Om du gör det kanske det är därför kroppen skriker efter mat.


Nej jag har inte gjort det dom senaste dagarna iallafall.