Jag måste träffa någon på mottagningen.

Mer
5 år 10 månader sedan #1064480 av Maxjohan1983
Jag tycker jag kan fråga endå då Hk skrivit att han bara åt grönsaker i tre månader från Jan-Mars och gick ner var det trettio kilo.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 10 månader sedan #1064481 av Lelle
prick 24 kg ner. och var från 9 januari till 15 mars.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064482 av Maxjohan1983
OK Så var det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1064483 av Lelle
men jag funderar nu på om jag ändå ska ta Abilify, kanske. Psykos är förbjudet iallafall. Jag får inte! Då vet alla och det blir igenom en massa parallella världar. Mitt rum krympte. Björken ser helt annorlunda ut. Ja hela omgivningen överallt"! och andra utemöbler och saker. Och människorna såg annorlunda ut för varje värld som byttes.

och min familj hade övre makterna gått in i. som att de hade gått in i deras kropp och visade sig genom dem. Min bror flyttade in hem hos oss i början av Juni. Men han hade dom övre makterna också tagit. och vi utredde hur det förhöll sig ute i parallella världar och värld byttes ofta så vi fick nya saker att se och undra över. Men så kom det någon, och det gick inte att känna av vem det var.... kändes helt mörkt. Och gav oss en lång fras på dokument i datorn, då blev vi allihopa galna!! Och vi togs ut från den världen. Ingen kunde spåra vem det var- men det var den allra mest översta av alla!

Hur det är i grund och botten var så jobbigt och det stod ingen ut med!- så vi får ha det här istället, denna värld är vad vi tål.
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064490 av Maxjohan1983
Bättre att vara hungrig än psykotisk tycker jag.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 10 månader sedan #1064491 av Geta
Men problemet är att man blir smällfet på bara några månader på grund av hungern.