En Städlogga

Mer
5 år 6 månader sedan #1097515 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet En Städlogga
Hur ofta diskar du, Maxjohan?
Mer
5 år 6 månader sedan #1098830 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet En Städlogga
Måste nog dammsuga efter middagen för det ser dammigt ut.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098846 av Geta
Svar från Geta i ämnet En Städlogga
Det beror på att solen står så lågt nu att allt damm syns.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098851 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet En Städlogga
Gammal tråd men ständigt aktuell. Min ständig är urdålig. Disken är värst men även att städa bord och stolar. damma och dammsuga är inget jag gör speciellt ofta. Köpte en ny dammsugare förra året för att den gamla inte verkade suga alls. Men den nya har väl fått suga så där en 5-6 ggr. Ja, ni förstår. Har boendestöd men hon vill helst prata så jag får säga till att hon finns där för att jag ska komma igång. Då börjar hon läsa ur min hög av tidningar...
Mer
5 år 6 månader sedan #1098904 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En Städlogga
Disk har jag inte problem med Admin1.: Typ en gång i veckan... jag har en diskmaskin som jag haft i några år. Mycket bra !

Det är golv och dammtorkning som jag är dålig på..

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 6 månader sedan #1098925 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En Städlogga

Admin1 skrev: Sedan han man också få portionsmat via den, men den får man betala för 50 kr drygt per portion.

Min mormor går till en skola och äter. Hon får husmanskost för 52 kronor per måltid. Då kan hon fylla på med mat om hon vill. Jag måste kolla upp om det finns sånt kring där jag bor.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln