Breivik!

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1108670 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Breivik!
Ja jag vet Memphis men ingen skulle kunna hämnas som mej och det är min karma. Du förstår väl karma eller vad jag menar vännen?
Last edit: 5 år 5 månader sedan by RainDrops.
Mer
5 år 5 månader sedan #1108706 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Breivik!
Tycker synd om Breivik. Tänk att vara som han. Den oturen att bli funtad som han. Så många han dödat kallhamrat. Så han förstört sitt och många andras liv. Vara så snedvriden. Hur kul är det? En satans tragedi alltihopa. Han sitter där han sitter. Antagligen för livet. Avskuren från allt liv. Alla liv som han ödelagt och lagt i graven. Sikket öde....sikken misär.
Mer
5 år 5 månader sedan #1108707 av memphis
Svar från memphis i ämnet Breivik!
Jag är en expert på buddhism och karma Raindrop. Ingen slår mig på fingrarna där.
Mer
5 år 5 månader sedan #1108709 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Breivik!
Breivik var nog Hitler i sitt tidigare liv. Typ. Han har mycket att jobba på många knutar att lösa upp för att förbättra sitt öde.... Hans själ lär få cirkulera många varv innan han lärt sig läxan och når Nirvana. Jag är nog en gammal själ som gjort många varv på jorden och lärt mig min läxa väl, utvecklats som människa och i mina relationer. Nirvana kanske är nära....bäst jag gör något dumt så jag får stanna kvar några varv till.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1108710 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Breivik!
Han hamnar nog inte i himlen när han dör i alla fall :väggen
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1108714 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Breivik!
Amandara

Breivik var nog Hitler i sitt tidigare liv. Typ. Han har mycket att jobba på många knutar att lösa upp för att förbättra sitt öde.... Hans själ lär få cirkulera många varv innan han lärt sig läxan och når Nirvana. Jag är nog en gammal själ som gjort många varv på jorden och lärt mig min läxa väl, utvecklats som människa och i mina relationer. Nirvana kanske är nära....bäst jag gör något dumt så jag får stanna kvar några varv till.

Han fick ett mänskligt liv, i slutändan går han tillbaka i havet om du tror på den religionen,. eller någon Indisk religion.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Nissegossen.