Nissegossen och Geta!

Mer
5 år 6 månader sedan #1104079 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nissegossen och Geta!
Vadå fråga din bredbands leverantör om att få IP telefoni den går på bredbandet du har. Antagligen får du gratis routern som man kan köra IP telefon över, det är fiber och inte alls kopparnät. Då kan du dra en telefon kabel till Telias första jack i lägenheten och då kan du koppla in alla jack för telefon i lägenheten och där är inga bekymmer om kopparnät. Jag gjorde så och hade jack både i båda sovrummen samt köket och du det är högsta grad så att du får behålla ditt gamla nummer. Så var det för mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1104081 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen och Geta!
Det är ju precis så som jag har det.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1104084 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nissegossen och Geta!
cecilia

Det är inte lätt att vara samhällsmedborgare idag om du har knappa kunskaper om it. Allt i dag kräver mobilt bank id!!!

Jag vägrar ha mobilt ID då det är lätt hänt att okända stjäl från ditt konto de tömmer kontot.
Man klarar sig gott utan

Geta
Det är ju precis så som jag har det.

Varför yrar du då om koppartrådar?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1104086 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nissegossen och Geta!
Lite förvånad över att de inte registrerade mitt namn/adress och sånt när jag ville ha kontant kort för det gjorde dom för några år sedan.
Mer
5 år 6 månader sedan #1104087 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen och Geta!
Jag talar inte bara för mig själv. Många i glesbygd har dåligt fungerande mobilnät, när de förlorade fast telefoni. Digitaliseringen fungerar inte fullt ut.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1104090 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nissegossen och Geta!

Utomjordingen skrev: Lite förvånad över att de inte registrerade mitt namn/adress och sånt när jag ville ha kontant kort för det gjorde dom för några år sedan.


Av den anledning så har jag på ett sätt en/ett skuldfri telefonnummer idag!

Med andra ord, jag har en oskyldig telefon! Har Ni det?
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.