Nissegossen och Geta!

Mer
5 år 6 månader sedan #1104111 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nissegossen och Geta!
Den här tidningen som hette Siren fick jag i flera år gratis på lådan och drevs av Säkerhetsverket där lästa jag om att de ville ha in batterilampor som det varit kortslutning i. Jag hade skickade till dem. Svaret kom med posten en magligt fick lampa har den än idag det stod Räddningsverket på den. Nu i höst har jag uppgraderat den genom att jag köpt en ny led-lampa till den. det fungerar utmärkt och drar mindre ström och lyser effektivare. Tidningen som var i pappersform finns inte kvar utan bara utlagda gamla exemplar genom räddningsverket som pdf fil
www.tjugofyra7.se/globalassets/sirenen/sirenen_2008_nr_01.pdf

www.clasohlson.com/se/Reservlampa-Maglit...AvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Som ni ser fruktansvärt dyra
www.conrad.se/p/mag-lite-3-d-cell-led-fi...-zsQAvD_BwE&vat=true

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1104115 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Nissegossen och Geta!
Jag ser så dåligt, jag ser inte vad det står på en liten telefonskärm. Jag kommer inte att kunna ringa. Fast telefon som har funkar i alla år.
Mer
5 år 5 månader sedan #1104477 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen och Geta!
Fast telefoni i form av IP-telefoni kommer att finnas kvar, men fungerar ej vid strömavbrott. IP-telefoni är billigare än fast telefoni.
Mer
5 år 5 månader sedan #1104828 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Nissegossen och Geta!
Hej igen! Något mer ovanlig röra här just nu.

Jag har en fast telefon, två halvabonnemangsnummer - faktureras varje månad, och ett nytt tele2abonnemang, med ringa obegränsat på. Och en iPad mini 4 med kontantkort i reserv.

Just det - sedan ingår Comhem här gratis i hyran. Så där har jag Internet wifi hemma, också.

Är mer intellektuellt handikappad, trots gedigen databakgrund. Fick koll på att det delvis alltid varit Aspergers Syndrom. Har haft lindrigt sådant, men det räcker.

Osäker på om 29 år med medicinen Trilafon/ Perasin skadat hjärnan, mer än första psykosen gjorde. :-(
Mer
5 år 5 månader sedan #1104889 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen och Geta!
Det brukar vara psykoserna som ställer till det, men antagligen också antalet schizofrenigener. Har man väldigt många gener blir man antagligen sjukare.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1104912 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nissegossen och Geta!
Geta
Jag talar inte bara för mig själv. Många i glesbygd har dåligt fungerande mobilnät, när de förlorade fast telefoni. Digitaliseringen fungerar inte fullt ut.

Kan bara säga har de bredband med fiber fungerar Internet i Glesbygden också. De som inte har fiber indragen kan köpa parabol och skaffa bredband genom parabolen och då IP telefoni. Om inte annat såsom jag sade tidigt när det var TV att varför har de inte kabel TV genom strömjacket, min syster sade du förstår väl att det inte går det är starkström.

Historien i detta är att numera har gett mig rätt det finns starkströmsmodem men inte i någon större utsträckning då genom att det är starkström och det är svårt att skydda sig mot strömmen

www.sweclockers.com/forum/trad/488056-natverkskabel-starkstrom

Ingen bra sökning. får leta vidare

www.mynewsdesk.com/se/phoenix-contact-ab/images/tag/starkstroem

www.e-magin.se/paper/d43m7nk7/paper/35#/paper/d43m7nk7/34

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.